Wishlist de Craciun

Am vazut ca au mai fost cateva postari,vorbeam cu colega mea despre ceea ce ne dorim si lalala. Aici este wishlistul meu pentru Craciun!
1. Ochelari noi, cu niste rame mai sanatoase care sa-mi ofere o privire mai wide-angle si HD. The bigger, the better

2. Lentile de contact mov- Vreau,vreau,vreau, vreau cu disperare o pereche de lentile de contact mov. Joulupukki, haluan paljon!!! Hear my prayers:))
3.Quartetul Flormar P 045 ( de cand l-am vazut in coletia de palete a lui Pinkie, m-am indragostit si am zis ca trebuie sa il am.
4. Un player, ca sa nu mai abuzez de cel al colegei mele. Si preferabil sa tina bateria cat mai mult, ca sa-mi ajunga si pe drumul spre casa, care tine aprox. 9-10 ore.
5. Sa-mi iau restanta si examenele cu brio.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu