Sunt si eu trenderita Revicel

12:00- Lestie isi aduna cartile si caietele de finlandeza, se inarmeaza cu dictionarul si cu dictionarul online finlandez-finlandez, se indreapta catre locul sacru de studiu caaaand... se aude soneria.
12:15- Lestie a primit pachetul mult asteptat de la Trender, cu cele 2 creme anticelulitice Revicel- una dintre ele va merge catre sora ei, dornica sa incerce aceasta crema si sa scrie un review separat pentru a fi postat pe blog.
12:30- Lestie o sa mearga in iad pentru ca nu isi invata la finlandeza.Pam-pam.



Acum, lasand gluma la o parte, mi-am permit inca o mica pauza pentru a scrie prima impresie care o am despre crema- arata si miroase delicios. Imi place la nebunie ambalajul roz si feminin, dar imi place si designul cutiei. Prima impresie, de pana sa scot crema din cutie, este una foarte buna. Acum urmeaza sa incep sa testez produsul seara de seara, printr-un masaj anticelulitic home-made si sa va spun parerea mea. Va pleca cojita de portocala de pe-ale mele pulpite, sau va ramane? Bine-ar face sa plece!

Odata cu acest pachet, am primit si completarea gamei cu ulei de catina si masline, de la Cosmetic Plant. Lotiunea tonica si-a luat locul langa demachiant, iar crema de zi a devenit mami pentru crema contur de ochi.
Crema antirid cel mai probabil o voi darui mamei mele, pentru ca eu nu am probleme si consider ca sunt inca prea tanara ca sa folosesc o crema antirid. Insa va spun ca si mami e constiincioasa, si sigur imi va da detalii despre crema, pentru a-i putea face un review.

Promit si in aceasta campanie sa fiu o trenderita buna. Ai auzit, Mos Craciun? Sunt o fata cuminte.
Acum revin la invatat!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu