Review: Lumiere Mineral Foundation

Astazi vreau sa va prezint produsele minerale Lumiere, mai exact fondul de ten. Am primit 2 fonduri de ten in varianta mini pentru a le testa, si am avut destul timp sa le folosesc pentru a-mi putea forma a parere despre ele.
Arata cam asa

In primul rand vreau sa spun ca produsele trimise de ei sunt exact ceea ce tenul persoanei respective are nevoie, doarece ei cer completarea unui chestionar si o poza. Prin urmare,am primit 2 tipuri de fond de ten in aceeasi nuanta. Le-am folosit alternativ cateva zile, le-am folosit si combinate si consider ca am reusit sa imi fac o parere despre ele.
Ca si fondul de ten mineral de la PureTouch, aplicarea este un pic messy, insa rezultatul final este satisfacator. Acopera bine imperfectiunile si nu incarca porii, insa are particule fine de sclipici in el- lucru care nu imi place deloc. Avand tenul mixt si cum are tendinta de a luci, imi doresc ca fondul de ten sa fie mat, fara particule sclimpicioase prin el. Glow-ul oferit nu este unul urat,insa mie nu imi place acest lucru la un fond de ten.In afara de acest aspect, am fost multumita de fondul de ten.
Ce mi-a placut:
-aplicarea usoara
-culoarea naturala, se adapteaza usor culorii tenului meu
-acopera imperfectiunile
-nu imi incarca tenul
-nu mi-a provocat cosuri
Ce nu mi-a placut:
-sclipiciul
-aplicarea messy.

Comparand acest fond de ten cu cel de la PureTouch, pot sa spun ca cel de la PureTouch castiga. Difera un pic ca si textura sincera sa fiu, cu cel de la PureTouch m-am obisnuit si nu mai am probleme in a-l aplica, insa acesta in orice mod l-as aplica, dupa cateva ore arata un pic inestetic in zona fruntii.
Totusi, este un produs bun, nu vad de ce as arunca cu noroi in el doar pentru ca are un aspect care nu mi-a placut si care a favorizat atentia mea spre a-i gasi si alte defecte. 
Il puteti gasi pe site-ul oficial, adica AICI, pentru pretul de 18$- borcanas de 12 gr.
Ati folosit vreodata produse Lumiere?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu