Review: Lumiere Eyeshadows

Hello!
Astazi vreau sa va prezint ultimele produse din seria Lumiere, si anume fardurile. Eu am 3 nuante de fard- Pink Satin, Peaches& Cream si Divine.
Ca si celelalte farduri minerale pe care le detin, imi plac la nebunie, au un aspect foarte natural. Acum ca m-am invatat sa le folosesc, nu mi se pare nici aplicarea chiar atat de messy, si culorile care le-am primit sunt ideale pentru un machiaj de zi, mai putin Divine- pe acesta il port doar cand ies in oras. Fardurile arata cam asa.

Nuantele sunt asezate in ordinea mentionata mai sus. Pink Satin si Peaches& Cream ar putea fi incadrate usor ca nuante de highlight, dar eu le folosesc singure in timpul zilei, pentru ca imi lumineaza privirea si imi confera un aspect mai sanatos, fata de culorile pe care obisnuiam sa le folosesc. Deh, creste Lestie si invata sa se machieze corespunzator- gratie stalkuirii minutioase a multor bloguri.
In continuare avem niste failed swatches pentru farduri.

BAM!
BAM!

Sper sa puteti intelege ceva. Swatchurile sunt facute fara primer, pentru ca desteapta de mine nu s-a gandit ca poate vrea sa obtina intensitatea reala a culorilor. Pam-pam.
Sunt multumite de aceste farduri, sunt destul de pigmentate si e nevoie de o cantitate foarte mica pentru a putea obtine un look dorit.

Ce imi place:
-rezistenta
-pigmentarea
-a little goes a long way
-sunt versatile, primele 2 nuante pot fi folosit si ca highlight, dar si ca iluminator.

Ce nu imi place:
-aplicarea messy, as usual :D

Pot sa va spun cu mana pe inima ca de cand am pus mana pe ele, le folosesc cot la cot cu fardurile minerale Pure Touch, si uneori le mai combin cu paleta Fraulein, insa de cele mai multe ori dimineata cand imi adun catrafusele pentru machiaj, bag mana la minerale si trag ori o cutiuta Lumiere, ori setul Pure Touch. Cred ca incep sa ma indragostesc din ce in ce mai multe de fardurile minerale. Is that a bad thing?

Until next time, 
See you later,aligator.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu