Sfarsit de campanie&Review: Crema pentru maini cu ulei de catina si masline

Am revenit cu un review pentru ultimul produs primit in cadrul campaniei de testare Trender, organizata in colaborare cu Cosmetic Plant- crema de maini.
Am observat ca de-a lungul campaniei a fost preferata tuturor, si pe buna dreptate- aceasta crema chiar face ceea ce promite.
Ce spune producatorul:

Hrănitoare şi hidratantă prin vitaminele (A, E, F, D) şi acizii graşi esenţiali din uleiul de cătină şi cel de măsline, crema creează pe piele un film protector, emolient şi regenerant. Aplicată de fiecare dată după ce mâinile au venit în contact cu apa, săpunul sau detergenţii, acestea vor fi mereu tinere şi catifelate.
Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Propylene glycol, Cetyl alcohol, Dimethicone, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Rhamnoides oil, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

Efectele observate de mine: pielea uscata a mainilor a fost hidratata si regenerata; protectia oferita de aceasta crema se mentine pentru cateva ore bune; dupa ce folosesc aceasta crema pot sa tin linistita un pix in mana si sa scriu pentru ca nu lasa in urma ei o pelicula grasa+ pot sa imi pun manusile dupa ce ma dau cu crema fara sa raman cu scame lipite de piele. Imi place efectul conferit de aceasta crema si o port cu mine mereu in geanta si mi-a si inlocuit crema de geanta- aveam o crema Bulgarian Rose primita cadou care isi facea treaba, insa dupa maxim 2-3 ore trebuia reaplicata.
Ce imi place la aceasta crema:
-hidratarea
-mirosul
-culoarea - imi da senzatia ca folosesc budinca, la fel ca si in cazul cremei de ochi
-nu e nevoie de foarte mult produs pentru a putea obtine efectul dorit
- cantitatea- 100 ml
-pretul accesibil( lucru pe care am uitat sa il mentionez si in cazul celorlalte produse)- 7,10 lei pe site.
Nu exista nimic care sa nu imi place la aceasta crema si chiar ma bucur ca am convins si alte persoane sa se imprieteneasca cu ea si acum sunt foarte multumite de rezultate.


Concluzii finale asupra campaniei?
Multumesc Trender & Cosmetic Plant pentru oportunitatea de a testa aceste produse. Sunt sigura ca le voi recumpara cand se vor termina deoarece fac o treaba foarte buna la un pret accesibil si unui buzunar de student.
Opiniile exprimate in aceste review-uri sunt sincere si neinfluentate de faptul ca produsele au fost primite spre testare.
Va recomand cu mare drag aceste 3 produse, si chiar si celelalte produse din gama, chiar daca nu le-am incercat (inca).
Un inceput de saptamana cat mai fain va doresc. Eu pregatesc niste review-uri pentru saptamana asta si merg la tradus.
Apropo, maine anuntam castigatoarele concursului Pure Touch si publicam si povestile lor. Sper sa va placa.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu