Castigatoarele Vichy

Hello!
Astazi revin cu castigatoarele fondurilor de ten Vichy. Pentru ca nu m-am putut decide, si nu am avut foarte multe entry-uri, m-am decis sa il las pe random.org sa aleaga castigatoarea fiecarui fond de ten- recunosc,am furat metoda de la Anda :D
 Si sa incepem

Vichy Aerateint Fluid, list randomizer a ales:

Felicitari, Alexandra Rus13!

Vichy Aerateint Crema, list randomizer a ales:
Felicitari, AstreDeNuit!

Vichy Normaderm, list randomizer a ales: 
Felicitari, Paulline!

Si incele din urma, pentru Flexilift Teint, list randomizer a ales:

Felicitari, Elena!

Astept un mail de la voi pe adresa lestie.blog@gmail.com, ca sa imi spuneti ce nuanta de fond de ten va doriti si sa imi comunicati adresele voastre, sa va pot trimite premiile.




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu