Review: Cosmetic Plant Lapte Demachiant Vitaminizant



De cand am primit produsele le-am introdus in rutina mea zilnica pentru a imi putea face o parere cat mai detaliata despre ele. Dupa aproximativ 2 saptamani de utilizare a laptelui demachiant, pot sa revin cu o parere ce a avut timp sa se solidifice de la utilizare la utilizare.

Produsul este foarte bun, imi place eficacitatea cu care curata machiajul si faptul ca indeparteaza si machiajul ochilor fara sa ii irite ( ceea ce este un plus foarte mare pentru mine). Imi place foarte mult si senzatia de piele catifelata care ramane dupa fiecare utilizare si faptul ca nu ramane o pelicula uleioasa este inca un plus pentru mine.
Puncte tari:
-ambalajul
-consistenta produsului: nu este nici prea cremos, nici prea lichid
-mirosul
-faptul ca nu am nevoie de produs in exces pentru a-mi curata fata
-eficacitatea sa.
Puncte slabe:
- mirosul: desi l-am trecut si la puncte tari, uneori il consider un pic deranjant si un pic prea puternic
-culoarea: pana m-am obisnuit cu culoarea produsului, aveam senzatia ca nu s-au curatat toate urmele de machiaj de pe fata, si foloseam mai mult produs decat era nevoie si ma "supra-demachiam".
Tragand linie si analizand, pot sa spun cu mana pe inima ca este un produs care imi place, isi face treaba foarte bine si sunt multumita de el. Este adevarat ca am punctat si 2 lucruri care nu imi plac la el, insa daca pun in balanta cu lucrurile care imi plac legate de acest produs, pot ignora problema pe care o am cu culoarea produsului (care este datorata extractului de catina si care este numai in mintea mea) si mirosul sunt sigura ca voi ajunge sa il ignor in timp.
Cu siguranta voi recumpara acest produs cand se va termina si sper sa nu am vreo problema in a-l gasi in magazine si vi-l recomand cu draga inima, in cazul in care nu ati avut ocazia sa il incercati.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu