Review: Purple Contacts

Tineti minte acum ceva vreme cand v-am vorbit de prima mea pereche de lentile? Ei bine, acum vreau sa va vorbesc despre cea de-a doua pereche ce mi-a picat in mana, si anume Super Angel Circle Lens, in nuanta Purple.
De cand eram mica mi-am dorit sa am ochii mov, asa ca aceste lentile m-au ajutat sa-mi indeplinesc visul.


Si asa arata lentilele odata puse pe ochi.
Fata de celelalte lentile, acestea au diametrul un pic mai mare, maresc ochiul o idee mai mult, dar si lasa sa se vada mai mult din iris. Pe mine una, nu ma deranjeaza acest aspect, pentru ca nu se observa decat daca te uiti atent. (mai jos aveti un crop al unei poze in care purtam lentilele)
Eu sunt destul de multumita de rezultatul obtinut- ochii au o culoare placuta de violet, cat despre aspectul ne-natural nu ma pot plange- nimeni nu are ochii mov/violeti in mod natural.

Ce imi place:
- se aplica usor
- sunt foarte moi si maleabile
- maresc ochiul
- nu le simti atunci cand le porti
- nu am avut nicio problema, nu mi-am simtit ochii obositi nici dupa cateva ore de purtare

Ce nu imi place:
-nu am nimic de obiectat.

Lentilele pot fi gasite pe site-ul lenscircle, la pretul de aprox. 30$ ( depinde daca le prindeti la promotie sau nu).

Voi ati purtat vreodata lentile de contact mov? V-ar tenta?

*Produsul a fost primit spre testare, insa acest lucru nu mi-a afectat parerea. Opinia exprimata este sincera si bazata pe experienta mea personala. *

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu