Review: Pudra minerala Benecos

Hello,
A mai trecut inca o saptamana obositoare la facultate, in care am mai adunat proiecte ce trebuie terminate in cel mai scurt timp, insa am prins putin timp liber si vreau sa va vorbesc despre pudra minerala de la Benecos, care se gaseste pe site-ul bio-cosmetics.ro .
Eu am nuanta Light, si desi mi-a fost frica sa nu cumva sa nu mi se potriveasca, pe ten nu se observa deloc. Pudra vine intr-o cutiuta cu sita si are un buretel pentru aplicare.

Descriere oficiala: "Pudra minerala foarte fina, confera vraja tenului foarte frumos si ofera pielii o senzatie moale, matasoasa.

Este varianta mai deschisa a NATURAL MINERAL POWDER SAND.
Nu contine talc.
Ingrediente: MICA, ZINC OXIDE, CI 77492, CI 77491, CI 77499
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG."
De cand am pudra am incercat sa o folosesc cat mai des ca sa pot ajunge la o parere. Per ansamblu este o pudra foarte buna, acopera bine semnele, nu se strange in liniile fine si nici nu se aduna.
Ce imi place la ea:
- modul de aplicare
-ambalajul
- maleabilitatea culorii
-puterea de acoperire

Ce nu imi place:
-desi am trecut aplicarea si mai sus, o voi trece si aici. Ca la orice alt produs mineral, aplicarea mi se pare un pic dificila, pentru ca murdaresc totul in jur.
- dupa cateva ore, tenul meu incepe sa luceasca. In perioada rece o pot folosi linistita, insa pentru vara nu cred ca mi se va potrivi la fel de bine.

Imi place aceasta pudra si o voi folosi cat de mult pot acum, pana nu incepe sa se incalzeasca vremea. Cel mai probabil ii voi da si atunci o sansa, sa vad daca face fata.

Pudra se gaseste pe site-ul bio-cosmetics.ro, la pretul de 39 de lei, si are 10 grame, deci o sa va ajunga o perioada indelungata de timp.

*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu