TAG: My beauty blog

Am furat acest tag de la Anca, pentru ca mi s-a parut foarte interesant. Sper sa va placa si voua!

1. Care sunt postarile tale preferate? 

Review-urile, tag-urile si LOTD-urile.

2. Ce fel de bloguri citesti?

Cel mai des citesc bloguri de beauty, dar am in lista si cateva bloguri de muzica si ale catorva persoane al caror stil imi place.

3. Cum ai ales numele blogului?

Ma reprezinta. Tot ce tine de beauty e un subiect destul de tabu pentru mine, mai ales cand vine vorba de cercul meu de prieteni, asa ca e ca un schelet in dulapul meu. 

4. Ce alte bloguri te inspira?

Ufff...Sunt destul de multe. Cred ca de la fiecare bloggerita am cate putin de invatat, putin de ici, putin de colo. :)

5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.

Hm.. De la Koko am invatat cum sa folosesc eyelinerul corect si cum sa-mi iasa codita cum trebuie :D

6. De ce ti-ai dorit un blog?

Pentru ca dupa o lecturare intensiva a multor bloguri de beauty, am ajuns la concluzia ca as putea sa incerc si eu sa ma incadrez printre ele, daca tot avem o pasiune comuna. Asa s-a nascut alter-ego-ul meu pasionat de farduri si blushuri si fond de ten si si si si...si.

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?

Sincer? Nu. Consider ca am atat de multe idei in cap cand scriu o postare, incat mereu uit sa includ cate ceva. Dar sper sa ma pot perfectiona in timp.

8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de beauty.

Un lucru bun- daca ai noroc, poti sa cunosti niste persoane super! Un lucru rau- poti sa ajungi si printr-o oala care nu e prea placuta si considere lumea ca ai blog doar ca sa primesti chestii gratuite.

9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?

Hate is such a strong word... De ce sa te obosesti cu ura cand poti sa tai un rau de la radacina? Ignoranta doare cel mai tare!

10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari?

Cel mai mult imi ia sa ma apuc sa o scriu. De obicei in vreo jumatate de ora e gata, uneori un pic mai mult(cand mai fac poze, dar eu am si o problema cu pozele- nu am aparat; iar cand prind un aparat fac poze pentru mai multe postari).

11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?

Paaaaai... Cu Anca(aqua_shells), Lauren(Lauren's cafe), Monica(monique's blog), Stefana(Blossom's),Laura(Classy and pink) si Deia(Deia's beauty).Sper ca nu am uitat pe nimeni... In orice caz, interactionez cu mai multe fete din blogosfera si chiar ma bucur de legatura pe care o am cu ele.

12. De unde iti vin ideile ptr o postare?

Ma uit la ce a mai poposit prin trusa mea si nu v-am prezentat inca. Cum sunt o fire mai analitica, imi place sa despic firul in 14 si sa studiez din scoarta in scoarta un produs, inainte de a-mi spune parerea despre el.


13. Arunca gaina in ograda vecinului! 
Sa moara si capra vecinului. Ia sa auzim si ce aveti voi de spus!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu