Review: ES A28 Fake eyelashes

Hello,
Astazi vreau sa va prezint primele mele gene false, cu care inca am o relatie cu nabadai, insa sper sa ma obisnuiesc cu ele.
Genele au fost primite din partea celor de la KKCenterhk.com, si arata foarte bine in cutie.

Si prima data cand am folosit gene false a rezultat o imagine relativ decenta (zic eu).


Stiu ca inca mai am nevoie sa lucrez la aplicarea lor, dar prin exercitiu se ajunge din ce in ce mai aproape de perfectiune. Momentan sunt foarte mandra de mine ca am inceput sa nu mai fac greseli cand aplic tusul.

Ce imi place la aceste gene:
-nu sunt extrem de lungi
-rezultatul final este cat de cat natural (parerea mea)
-vin la pachet de 10 perechi, deci sunt sigura ca le voi avea o lunga perioada de timp

Ce nu imi place la aceste gene:
-banda este un pic rigida, ceea ce face aplicarea un pic mai dificila.

Fiind prima mea pereche de gene false, nu am termen de comparatie, insa sunt multumita de ele.
Genele pot fi gasite AICI , iar daca folositi codul  beautyboutiqque aveti o reducere de 10% ( codul este valabil pana la sfarsitul lunii Ianuarie, 2013). In plus, site-ul comercializeaza o sumedenie de alte produse de beauty la preturi destul de mici, deci va recomand sa aruncati o privire. Poate gasiti ceva ce va place.
Ati folosit pana acum gene false? Va plac? Ce parere aveti despre ele?

*Produsul a fost primit spre testare, insa acest lucru nu imi afecteaza parerea despre el.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu