Review: Sampon fortifiant cu nuc si rozmarin

Pentru ca tocmai mi-am pieptanat si eu parul si l-am mai admirat un pic, am decis ca ar fi timpul sa va vorbesc despre samponul pe care l-am folosit in ultima vreme.

De 2 ani si jumatate am inceput sa folosesc numai sampoane naturale (in general cele de la Favisan), pentru ca aveam foarte mari probleme cu parul din cauza stresului. Odata ajunsa la facultate, nu multe s-au schimbat, iar nivelul de stres a crescut asa ca am decis sa raman la sampoanele naturale si sa completez aceasta "cura" cu o doza zilnica de minerale si zinc. Rezultatul pe care l-am obtinut? Parul meu nu mai cade aproape deloc si se simte mai sanatos. De mentionat este si faptul ca nu mi-am mai vopsit parul, in afara de cateva colorari temporare ocazionale la varfurile parului.

Dar sa revenim la oile noastre, samponul fortifiant cu nuc si rozmarin de la Cosmetic Plant a devenit noul meu prieten in curatarea parului. 
( sursa: vegis.ro)

Descriere oficiala :
"Asigură o curăţare perfectă fără o degresare excesivă. Previne formarea mătreţii şi o îndepărtează pe cea existentă graţie principiilor active din plantele riguros alese. Conferă părului vitalitate şi strălucire. Aplicaţi şamponul pe pielea capului şi pe părul ud. Masaţi uşor. Clătiţi şi repetaţi operaţia. Evitaţi contactul cu ochii."

Samponul are un miros placut si o consistenta nici prea-prea, nici foarte-foarte. E gelatinos, dar si lichid in acelasi timp. Culoarea e putin radioactiva, este verde, insa nu ma deranjeaza acest lucru. Sunt obisnuita de la samponul Favisan cu culoarea turbata.
Curata foarte bine parul, insa daca uit cumva sa folosesc balsam mi se pare un pic greu de descurcat parul dupa ce il usuc, desi nu usuca parul intr-un mod agresiv. Eu am parul destul de fin si pretentios (dupa ani intregi de vopsiri il si inteleg), si in functie de sampon se ingrasa fie foarte repede, fie ceva mai greu. Cu acest sampon pot sa tin parul lejer cate 4-5 zile fara sa il spal- o grija in minus, mai ales cand am ore foarte multe la facultate.

Ingrediente: 
Aqua, Sodium laureth sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl betainamide MEA chloride, Cocamidopropyl betaine, Arctium Lappa root extract, Urtica Dioica (Nettle) extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) extract, Equisetum Arvense extract, Juglans Regia (Walnut) leaf extract, Betula Alba leaf extract, Sodium chloride, Sodium benzoate, Citric acid, Disodium EDTA, Parfum, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 42090. "

Produsul poate fi gasit pe site-ul vegis.ro, la pretul de 8,28 lei. Pe site mai gasiti si alte produse de la Cosmetic Plant, dar si alte game de produse naturiste.
Voi folositi astfel de produse pentru ingrijirea parului? Va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu