Review: Anastasia Beauty Express Brow Kit.

Hello,
Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care a ajuns sa faca parte din rutina mea zilnica, desi pana acum nu vedeam sensul conturarii sprancenelor. Ma gandeam ca daca le pensez si am grija sa nu fie fire zgribulite e suficient, dar odata ce am intrat in posesia acestui kit, mi-am schimbat parerea complet.
Kitul Anastasia Beauty Express Brow Kit este valabil in 2 nuante- pentru blonde si pentru brunete.  Nefiind experimentata in tainele sprancenelor, am ales varianta pentru blonde si nu regret alegerea facuta.
Kitul contine 2 nuante de fard de sprancene, ceara, 2 nuante de fard (una mata si una perlata), o pensula pentru sprancene si cateva sabloane (de care nu m-am atins, desi le-am scos de cateva ori ca sa le studiez).

Ambalajul in  care vine kitul este foarte elegant si solid, deci pot sa iau trusa cu mine in vacanta fara griji ca se va deschide si fardurile vor fi afectate. Capacul se prinde prin magnet de restul trusei, tinand totul in siguranta.

Pensula care insoteste trusa este buna, eu nu am probleme cu ea si consider ca ma ajuta sa-mi definesc sprancenele fara sa sar de conturul lor natural. Neavand termen de comparatie, nu pot sa va spun daca este buna sau proasta, insa pentru mine este ideala- isi face treaba si asta e tot ce conteaza.

Nuantele de fard de sprancene sunt foarte naturale si nu evidente. Eu am parul saten-saten deschis, depinde de anotimp si de lumina. Culoarea mai deschisa o folosesc peste zi, iar culoarea inchisa o folosesc la machiajele de seara/ cand ies in oras.
Fardurile rezista foarte bine in loc, si fara sa fie aplicate peste ceara. De intins, nu se intind, deci nu imi fac griji ca ma voi murdari pe fata de dungi inestetice.

Fardurile de ochi sunt discrete, perfecte pentru un machiaj de zi. Aplic culoarea mai deschisa pe intreaga pleoapa si culoarea mai inchisa in coltul extern sau in pliu, aplic putin rimel et voila, machiajul este complet. Am folosit aceste farduri si pentru machiaje in stil pin-up (de ceva vreme am devenit obsedata de tus si incerc sa experimentez cat mai mult cu acest produs de make-up). Rezistenta este destula de buna, chiar si fara primer, asa ca pentru un machiaj rapid de dimineata,cand mai uit sa aplic primer, sunt perfecte.

Per ansamblu am ajuns sa consider aceasta trusa indispensabila in portfardul meu si nu cred ca as mai putea sa rezist acum fara sa imi conturez sprancenele, pentru ca diferenta este notabila.
Trusa poate fi gasita AICI, la pretul de 39,50 de $. Un pic cam piperat, recunosc, desi produsul este calitativ si isi face treaba bine.
Voi va conturati sprancele? Ce produse folositi?

*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.* 

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu