Schimbare

Intru in schimbare si in curand ma voi muta intr-un oras la care visez inca de acum un an si jumatate si care m-a vrajit din prima.Este vorba de Cluj.
E o mare realizare pentru mine.Sunt multe chestii pe care le-am realizat vara asta si ma bucur ca am reusit sa petrec cat mai mult timp cu cei dragi mie,prieteni,ai mei,sora mea,pentru ca habar nu am cand ii voi mai revedea.
Nu planuiesc sa ma intorc in Sud,ba chiar mi-e sila de aceasta parte a tarii.Mi-e foarte sila.
Nu stiu la ce sa ma astept de la aceasta noua schimbare,de la noul oras,de la oamenii cu care voi avea contact zi de zi.E adevarat ca asta asteptam,sa o vad pe C zi de zi,sa o stresez pe R,sa hoinaresc prin oras si sa merg la Cetatuie sa fumez si sa citesc.Vreau sa pierd noptile si sa vizitez cat mai mult si sa simt si eu intr-un final ca TRAIESC.

Cu ocazia acestei noi schimbari,voi dori sa organizez si un giveaway,pentru ca am avut noroc sa fiu fericita castigatoare a 3 giveaway-uri in ultima luna,si vreau sa le multumesc fetelor inca odata pentru sansa oferita.Vreau sa va spun ca eu consider aceste premii castigate ca un fel de cadou de bun-venit in viata,pentru ca pana acum am mucegait in acest orasel industrial infect si nu aveam nici macar un local unde sa ies cu prietenele la un pahar de vorba.
As vrea sa primesc cateva sugestii de la voi,cam cat sa las giveaway-ul deschis,cate castigatoare sa fie,ce reguli sa pun.Sincer ma simt un pic confuza momentan,dar chiar vreau sa organizez acest giveaway!

O seara cat mai placuta si scuze pentru toata balareala.Stiu ca nu e locul pentru asa ceva,dar mi-am permis sa o iau pe tarlaua comunala un pic si sa aiurez.

Share this:

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Bun venit in Cujuletul nostru drag.Sper ca te vei simti bine pe "plaiuri ardelenesti"

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, te inteleg perfect cum te simti :) probabil ca te muti pentru facultate... eu m`am mutat vreo 3 intr-o parte.. apoi ma mai mut inca 2 in alta parte.. abia astept!!
    Multa bafta si sa iti faci cat mai multi prieteni:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie-mi place Ploiestiul. Are farmec. La muzeul ceasurilor as putea casca gura ore intregi, iar casele alea vechi din spatele Halelor sunt bestiale! Bucurestiul sucks comparat cu Pl. Poate Clujul o fi mai cu mot, nu stiu ca nu am fost, bafta multa la fac si distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si oricum noi, fetele din blogosfera, vom fi mereu alaturi de tine cand ai vreo stare de nestare. Nu pleci singurica acolo...:>

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa ma simteam si eu cand m-am mutat pt facultate :) sa te distrezi mult si sa te bucuri de anii astia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa bafta in noul oras si sa-ti faci cat mai multe/multi prietene/prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te felicit pentru alegerea facuta, si eu am intrat acolo la facultate dar am ales Bucurestiul din motive personale.
    Bafta in noua etapa a vietii!
    Asteptam sa ne povestesti cum e!

    RăspundețiȘtergere