Review: Sapunuri Apidava

Hello!
Revin cu inca un review din seria Apidava, pentru cele 2 sapunuri pe care am avut ocazia sa le folosesc. Dupa ce l-am desfacut pe primul, mi-am mai cumparat unul( cu miere si cimbrisor), dar din pacatenu am poza si cu el.
Sapunul cu miere si propolis este foarte interesant(pentru mine cel putin), are forma de fagure si miroase foarte bine. Forma m-a atras initial la el, pentru ca eu eram obisnuita cu sapunurile old-school, dreptunghiulare. Cel cu mierea de albine este simplu, insa are gravata o albinuta si un fagure pe el, si un mic mesaj in franceza (" au miel"), care m-a topit un pic, sincera sa fiu, si m-a facut sa ma simt si mai rasfatata.


Ce mi-a placut la aceste produse?
Pielea nu ramane uscata si nu "tine", insa am ales totusi sa folosesc crema de corp dupa ce  le-am utilizat ca sa previn uscarea excesiva a pielii. Mi-au placut foarte mult, iar mirosul lor dulceag persista un pic pe piele, daca nu este acoperit de un alt miros. De obicei, dupa ce folosesc aceste sapunuri, iau la rand crema de la Apidava pentru a pastra mirosul de miere pe piele.
Ce nu mi-a placut?
Hm. Nu am nimic de obiectat la adresa lor.

Recomand? Da. Cu siguranta imi voi mai achizitiona sapunuri de la Apidava, pentru ca au un pret foarte avantajos (6-7 lei, depinde de locatie) si chiar mi-au lasat o impresie foarte placuta.

Nu uitati ca in perioada 22-23 martie puteti gasi produsele Apidava la Sarbatoarea Mierii, in Blaj, asa ca daca sunteti prin zona nu strica sa aruncati un ochi.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu