Review: Favisan- Sampon nutritiv pentru cresterea parului

Hello!
Incet incep sa imi revin si sa imi pot programa timpul mult mai bine, asa ca sper sa revina si blogul meu mai la viata si sa nu mai fie un zombie.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un sampon pe care il folosesc de mult timp deja, si pot spune ca mi-am format o parere foarte buna despre el.
Daca tin bine minte,am mai mentionat pe blog ca am probleme cu parul din cauza vopsirii excesive si acum 2 ani m-am decis sa trec pe produse putin mai naturale pentru ingrijirea acestuia si sa ii acord mult mai multa atentie. Acum il tund regulat si este "podoaba mea".
Samponul de la Favisan pentru cresterea parului este cel de-al doilea sampon pe care il folosesc de la aceasta firma, primul fiind samponul impotriva caderii parului, care m-a multumit si si-a servit scopul mai mult decat satisfacator. Avand o experienta asa de buna cu samponul precedent, am decis sa raman tot la Favisan.

Samponul are un miros de plante, dar nu ma deranjeaza pentru ca nu ramane impregnat in par. Consistenta este un pic ciudata, sau cel putin asa mi s-a parut la inceput- este foarte lichid, comparativ cu textura ca de gel a primului sampon incercat. Spuma multa nu prea face, insa imi simt parul foarte curat, si cel mai important- parul nu se ingrasa mai repede. Acest lucru m-a determinat sa il folosesc in mod repetat. Eu imi spal parul o data la 4-5 zile, si pot sa spun cu mana pe inima ca se comporta foarte bine.
Despre cresterea parului insa, nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am observat niste rezultate spectaculoase, insa nici nu mi-a provocat vreo problema: matreata, caderea parului. Aici,samponul primeste inca o bila alba din partea mea, deoarece majoritatea sampoanelor pe care le-am folosit in trecut imi provocau, mai devreme sau mai tarziu, matreata.
Desi nu imi determina parul sa se ingrase mai des, nici nu mi-l usuca si nu imi simt varfurile despicate, deoarece l-am folosit si fara a aplica balsam dupa. Parul ramane moale,usor de descurcat si are un luciu natural.
Pretul lui este de 7-8 lei,depinde de unde il achizitionati. Eu de obicei il cumpar de la farmaciile naturiste.
Recomandat? Da. Este un sampon bun,cu un pret decent, care eu simt ca imi ingrijeste parul foarte bine.

Voi ati folosit sampoane naturale? Sau le preferati pe cele care se gasesc in supermarketuri?

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Hei !!! Am cumparat si eu acest sampon si am o intrebare . Dupa ce ii folosesti te clatesti cu apa sau cu otet de mere ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Ma clatesc doar cu apa dupa ce il folosesc.

    RăspundețiȘtergere