Review: Tangle Teezer + O mica surpriza


Hello!
Ce mai faceti? Cum va impacati pana acum cu zilele de toamna? Eu am avut parte de o raceala sanatoasa deja,dar acum mi-am revenit un pic si sper, intr-un final, sa imi intru in ritm.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs despre care sigur ati mai citit pe alte bloguri, pentru ca a fost destul de laudat- si pe buna dreptate! Peria Tangle Teezer este foarte cunoscuta si apreciata pentru ce stie sa faca. “Salon Elite ofera rezultate profesionale la indemana oricui. Descurcand parul ud sau uscat fara a trage de el Peria are un design inovator centralizat concav care ofera fermitate parului de la radacina pana la varf. “(descriere preluata de pe site-ul oficial).

Am fost foarte curioasa daca ceea ce se spune despre aceasta perie este adevarat, pentru ca pana de curand nu vedeam vreo diferenta intre perii: pentru mine toate erau la fel, are un singur scop si victim colaterale, sub forma de par rupt. Cand am primit peria am zis ca trebuie sa o incerc imediat sa vad si eu minunea, si din  “fericire” aveam si parul tapat asa ca am zis ca este testul potrivit. Rezultatul? Parul s-a descurcat foarte repede iar cantitatea de par rupt a fost redusa considerabil, asa ca mi-a dat de gandit un pic. Am folosit peria si imediat dupa baie, pe parul ud(asa cum este sugerat sip e cutie) si rezultatul a fost acelasi : parul s-a descurcat fara problem iar cantitatea de par cazut a fost redusa.
Asa cum I se face reclama, peria este un produs revolutionar si deja a intrat in rutina mea zilnica, spre marea bucurie a parului meu, care se pare ca primeste si mai multa atentie acum. De ce sunt atat de incantata de acest produs? Simplu: parul meu este lung,fin, si se incurca foarte usor. In fiecare saptamana ma chinuiam sa imi descurc nodurile din par,si inainte si dupa baie. Aceste minunate noduri se formau si daca foloseam balsam,si daca nu, si evitam sa umblu cu parul desfacut ca sa nu mai am parte de acest minunat chin.
Ce imi place cel mai mult la aceast perie este designul ei, care o face foarte usor de tinut in mana, iar materialul din care este confectionata nu aluneca.



Ce imi place la acest produs?
Tot. Design, culoare, faptul ca imi pot descurca parul usor si ca periatul nu mai este o problema. Tangle Teezer a devenit un prieten la nevoie pentru mine, si acum pot sa confirm si eu ceea ce am citit pe alte bloguri: este o investitie care merita facuta.
Am observant totodata si ca peria se curate foarte usor,  si o pot si spala cu usurinta, ceea ce este un plus pentru mine. Intotdeuna ma enervam ca oricat as fi curatat peria tot simteam ca ramane un pic murdara, mai ales daca foloseam o perie care avea si par natural,acestea mi se par cel mai greu de igienizat.
Voi ati folosit pana acum Tangle Teezer? Va tenteaza aceasta perie? Daca da, am o mica surpriza pentru voi.  Puteti castiga o perie Tangle Teezer, variant BLACK. Regulile sunt urmatoarele:
-sa imi urmariti blogul prin GFC
-like la pagina de Facebook Undercover Beauty Addict(gasiti casuta in dreapta paginii)
-like& share la pagina de Facebook Tangle Teezer Romania (http://www.facebook.com/TangleTeezerRomania)
- sa completati formularul de mai jos
Concursul incepe astazi, 24.10 si va dura pana in data de 31.10, urmand ca eu sa anunt castigatoare in 1 octombrie, sau cel mai tarziu in 2 octombrie(in cazul in care nu imi va permite programul sa accesez internetul)-Castigatoarea va fi aleasa prin random.org. Va astept sa va inscrieti in numar cat mai mare la concurs!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu