Review: Boots Almond Body Butter

Hello!

Ce mai faceti? Eu m-am culcusit in pat cu o cana de suc si niste ciocolata, deoarece m-a prins ploaia astazi si umbrela ramasese stinghera acasa. Am zis totusi sa profit de moment, sa lalai un pic pana acasa si sa ma plimb printre stropi, si odata ajunsa acasa am facut o baie fierbinte. Pana la urma totul s-a terminat cu bine, acum urmeaza sa imbratisez si o carte si sa imi petrec cateva ore in compania ei. 

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care il am de ceva vreme, insa am tot amanat sa scriu despre el, pentru ca ma gandesc ca astfel se va decide sa se termine mai repede. Este vorba de untul de corp cu migdale de la Boots.
 Eu am varianta mini, de 50 de grame, si din acest motiv il folosesc mai mult pentru hidratarea mainilor, insa l-am folosit si pe restul corpului, cand am simtit nevoia de un plus de hidratare fata de cat imi ofera crema mea de corp(despre care voi vorbi intr-o postare separata).
Este un produs dens, insa se absoarbe destul de repede in piele, lasand-o hidratata si parfumata. Mirosul este foarte placut, cel putin pentru mine. Pot sa spun chiar ca nu ma mai satur de el si ca de multe ori deschid cutiuta doar ca sa-l miros. Mi-a fost un real ajutor, in special in perioada mai rece.
Cu siguranta este un produs pe care il recomand. Am avut in trecut si varianta full-zise cu migdale si lapte, si l-am folosit cu drag pana la ultima aplicare.

Voi ati incercat pana acum unturile de corp de la Boots?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu