OOTD: Danger! High Temperature!

Hello!

Ce mai faceti? Eu ma bucur enorm de vremea prietenoasa de afara, e numai buna pentru plimbari. Daca ar putea sa ramana asa, ar fi perfect! 
Pentru astazi v-am pregatit un mic OOTD, si avem si un invitat foarte special. Veti vedea despre ce e vorba.




Bluza: Ginatricot
Sacou: no name
Fusta: Stradivarius
Dresuri: Lindex
Balerini: Kitten 

Si aici intervine elementul surpriza. Ocazia cu care am apucat sa fac aceste poze a fost ca l-am scos pe domnul Porc la plimbarica, pe la soare. Un pic timid, a acceptat doar o poza, insa l-am gatit frumos, cu cateva floricele mov,ca sa fie in ton cu fusta mea.


 Pana la urma a acceptat si un portret frumos. Asa-i ca e adorabil? 

Ce parere aveti? Va place acest outfit? Nu uitati sa va inscrieti la giveaway AICI , daca nu ati facut-o deja.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu