Si asa s-au scurs 3 ani...

... sau aproape 3. In data de 17 aprilie, blogul meu implineste 3 ani. E ceva vreme, asa ca presupun ca merita cateva cuvinte... Am inceput timid, usor, lejer, si la un momentdat am si vrut sa renunt, insa ma bucur ca nu am renuntat la blog. A devenit un fel de loc doar al meu, am postat review-uri, pareri si, mai tarziu, am inceput sa postez si outfit-uri si haine si sa imi arat fata. Cam timid, ce-i drept. Am participat la diverse campanii, inclusiv cele organizate de editura All, care au promovat intr-un mod foarte frumos placerea cititului- a fost inedit si este o experienta pe care oricand as repeta-o cu mare drag, deoarece ador cartile.
Mi-am facut si prietene prin intermediul blogului, am cunoscut cateva fete cu adevarat pasionate de ceea ce fac, si care depun mult mai mult timp si efort fata de mine. Eu ma mai las pe tanjeala, ma las furata de peisaj si uneori postez rar. Ma las acaparata de facultate si de seriale, si imi pierd vremea facand mai nimic concret.
Insa cumva, n-am renuntat si sper ca nu voi renunta prea curand, pentru ca imi place ceea ce fac, chiar daca eu vad aceasta activitate doar ca pe un hobby. 
As vrea sa va multumesc, tuturor celor care mi-ati fost aproape, care m-ati sustinut, care mi-ati oferit feedback si ati comunicat cu mine si care mi-ati urmarit si imi urmariti blogul. 
Si pentru a va multumi, am organizat pentru voi o mica surpriza in colaborare cu magazinul online ebio, si anume un giveaway aniversar. 
Conditiile de participare sunt:
- sa ma urmariti prin GFC
- sa dati like paginilor de Facebook Undercover Beauty Addict si Ebio
-sa dati share concursului pe Facebook(in mod public) si sa imi lasati linkul
-sa va abonati prin e-mail la blog (gasiti casuta in dreapta paginii)
-sa completati formularul de mai jos.

Giveaway-ul incepe astazi ,12 aprilie, si se incheie in data de 19 aprilie, ora 23.00, urmand sa anunt castigatoarea in data de 20,cel mai tarziu 21 aprilie. 


Va astept sa va inscrieti in numar cat mai mare si astept feedback-ul vostru!


Si castigatoarea este....


Felicitari! Astept un mail de la tine in 48 de ore, la adresa lestie.blog@gmail.com pentru a revendica premiul, in caz contrar voi alege alta castigatoare.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu