Campania Ambasador Zorile Store: Balerinii Kitten si cateva cuvinte...

Hello!
Ce mai faceti? Planul meu initial pentru astazi era sa public un review, dar il voi lasa pe maine. Astazi vreau sa va vorbesc un pic despre campania Zorile Store, in urma careia ei urmeaza sa-si aleaga un ambasador in mediul online.

M-am inscris si eu, tentata (de ce sa mint?) de premiul primit in calitate de ambasador. Ca sa poti participa la campanie, trebuia sa iti alegi un produs de pe site, dintr-o anumita categorie, si sa publici un review pe site. Toate bune si frumoase,nu?  O campanie frumos gandita, frumusel aranjata in pagina si cu un premiu tentant. Si cam de aici incep problemele. Imi alesesem initial o pereche de tenisi, pe care i-am prezentat in prima postare despre campanie. Ca si in multe alte cazuri, mi s-a comunicat telefonic faptul ca a mea dorita pereche nu mai este pe stoc si sa aleg altceva, asta dupa cateva multe zile de cand fusesem anuntata ca a fost perceputa "comanda" mea. Si aici toate bune si frumoase, pana cand am revenit cu un telefon ca sa mi se raspunda la niste intrebari si am fost tinuta in telefon si plimbata de la o persoana la alta, ca sa ajung in final cu niciun rezultat si cu nervii intinsi la maxim. 
In fine, imi aleg neincrezatoare alta pereche, ajunge, se potrivesc,vin bine si aici se termina povestea,nu? Nu chiar. Desi produsul imi place, modul in care am fost noi, bloggeritele, tratate, nu imi place. Nu suntem avide dupa lucruri gratis, sau "moca". Eu interactionez cu multe bloggerite, si pot sa spun sincer ca daca vrem ceva, ne cumparam.  Asta a fost gustul amar ramas in urma campaniei. 
Lipsa de organizare, angajati relativ pierduti in spatiu si care nu pot da un raspuns. 

Cam atat despre campanie, cat despre balerinii alesi de mine... nu am ce sa zic rau. 


Pozele de pe site reflecta realitatea, iar balerinii sunt mai mult decat comozi. Par destul de calitativi, nu-mi sar din picioare( desi la inceput m-au strans destul de tare, pe parcurs s-au lasat un pic si acum nu mai am probleme). Per total sunt foarte multumita de ei, astept sa vad daca vor rezista si la cursa lunga. 
Designul este placut, marimea se potriveste iar culoarea nu este cum ma asteptam.Desi am ales maro, deoarece pe negru nu mai aveau masura mea, este un maro inchis la culoare care il pot asorta cu aproape orice.

Voi ati ati asorta acesti balerini? 

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu