Nu am fost un demachiant cuminte...

...asa ca mami m-a pedepsit.
Despre cine este vorba? Despre noul demachiant din gama Bioliv, de la Cosmetic Plant. Am tot stat in dubiu daca sa ii fac un review sau nu, insa m-am decis pana la urma ca merita un review, deoarece a primit din partea mea si cateva bile albe. 
Inculpatul in cauza...



Cum sa va descriu relatia noastra? A inceput frumos, lin, nu au existat probleme... pana cand am inceput sa simt, in timpul utilizarii o usturime a pielii, care disparea odata ce ma demachiam. Acesta este aspectul care m-a deranjat cel mai mult la acest demachiant, faptul ca efectiv simteam cum imi arde pielea.



Am incetat sa il mai folosesc, din cauza acestei probleme, pentru ca nu pot trece peste discomfortul creat. Este un demachiant bunicel, insa nu e pentru mine. Intre timp l-am inlocuit cu un alt demachiant, despre care va voi vorbi intr-o postare separata.

Voi ati folosit acest produs? V-a incantat? Astept sa imi spuneti parerea voastra intr-un comentariu.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu