Review: Eyeshadow primer Essence I love stage

Hello!

Ce mai faceti? Eu am fost pana acasa intr-o vizita scurta si am neglijat toate treburile care le aveam de facut,din pacate. Sau din fericire, depinde cum privesc problema. M-am relaxat, am vazut cateva filme, am ajuns la zi cu serialele dar s-a terminat cu lenevitul. 
Astazi am zis sa mai trec si prin sfera review-urilor, deoarece a trecut ceva vreme de cand am mai scris unul.Produsul despre care voi vorbi astazi este primerul de pleoape de la Essence, I love stage.
 Produsul vine ambalat intr-un tub asemanator celor de glossuri, iar aplicatorul este un buretel( insa am uitat sa-l fotografiez si pe el) .
 Odata aplicat si intins, el formeaza o baza numai buna pentru fardul de pleoape.
 (asa arata dupa ce il blenduiesc)
Si asa arata fardurile aplicate peste primer. 
Aici cred ca se poate observa un pic mai bine, fardul este aplicat de 2 ori, o data direct pe piele, si o data peste primer. (Fardul a fost aplicat cu degetul in ambele cazuri)
Fardul folosit este cel din stanga-jos din paleta Quattro-To die for, tot de la Essence.

Din punctul meu de vedere, este un primer bun, isi face treaba si nu pot sa ma plang de el. Desigur, nu se compara cu primerul de la Radiant, care este cel mai bun din cate am folosit pana acum, insa este mai mult decat acceptabil. Cantitatea de produs este suficienta pentru o perioada destul de lunga de utilizare, si nu este nevoie de foarte mult produs pentru o aplicare- eu personal dupa ce scot buretelul il folosesc pentru a aplica primer pe ambele pleoape, fara sa il reintroduc in tub.

Puncte forte:
-intensifica culoarea fardurilor
-ofera rezistenta
-pretul prietenos: 13 lei, daca nu ma insel
-nu este necesara o cantitate mare de produs

Puncte slabe:
-nu prea sunt incantata de tubul produsului, deoarece am senzatia ca nu voi putea sa il folosesc pe tot.

Voi ce primere de pleoape ati incercat? L-ati folosit pe cel de la Essence? 

Si ca o mica nota de final, in curand am o surpriza pregatita pentru voi, despre ce credeti ca este vorba?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu