Review: Sapun Borax si Crema Spirulin

Hello,
Stiu ca tot promit sa scriu regulat, insa facultatea ma impiedica oarecum sa-mi indeplinesc promisiunea. In ultima saptamana am avut de pregatit planul pentru cateva proiecte, de terminat 2 proiecte si de facut o prezentare, si taras-grapis am reusit sa le fac pe toate. In weekend am decis sa ma delectez cu un concert si-o petrecere aniversara de 1 Aprilie.
Si iata-ma acum pe blog, cu un dublu-review. De ce am ales sa fac review acestor produse impreuna? Pentru ca eu le folosesc ca si tratament de seara impotriva problemelor tenului.

Sapunul Borax

 - este un sapun antiseptic, indicat pentru pielea sensibila.
L-am ales deoarece tenul meu trecea printr-o perioada de razvratire crunta si imi aparusera niste monstruleti de care nu mai reuseam sa scap. Folosit zilnic, ajuta la imbunatatirea conditiei tenului acneic(experienta proprie). Sapunul este alb si are un miros foarte placut, insa uneori imi da sensatia ca imi usuca putin pielea. Aici intervine crema despre care va voi vorbi imediat.
Sapunul se gaseste pe site-ul vegis.ro , la pretul de 6,50 lei. Eu il recomand cu incredere, pentru ca in combinatie cu o crema potrivita ajuta la vindecarea mai rapida a cosurilor.

Crema Spirulin
Descriere oficia:
" Este o crema de intretinere si regenerare cu extract total de SPIRULINA PLATENSIS vie.
Crema SPIRULINA REVITALIZEAZA, REGENEREAZA, HIDRATEAZA si PROTEJEAZA fata de vant si razele solare, fiind indicata in aceeasi masura, pentru toate tipurile de ten.
Crema SPIRULIN este un produs natural NEPARFUMAT. Aceasta crema imbina in mod armonios si fericit proprietatile cosmetice aratate, cu proprietatile terapeutice care au la baza procesele de regenerare, refacere si revitalizare a tesuturilor pe care le hidrateaza, hraneste si protejeaza.
Crema contine ingrediente bioactive naturale, in special alga Spirulina Platensis vie.
Micro-alga verde-albastra Spirulina Platensis contine:
- proteina bruta 70% in compozitia careia s-au identificat toti aminoacizii esentiali si neesentiali, inclusiv forme de ARN si ADN specifice organismului uman;
- lipide, din care o mare pondere o au acizii grasi, inclusiv acidul gama-linolenic, intermediar pentru acidul arahidonic, la randul sau precursor al prostaglandinelor;
- carotenoizi, din care o mare pondere o are beta-carotenul, precursor al vitaminei A, forma retinol;
- vitamine ca: B1, B2, B6, B12, E, acid folic, pantotenat de calciu, acid nicotinic;
- oligoelemente, printre care: Ca, Fe, Mg; Mn, Zn, K, Na unde predomin` potasiul si magneziul.
materiile prime active (uleiurile grase) - sunt obtinute prin diferite tehnologii de presare la rece


Indicatii


Prin aceste componente ale micro-algei Spirulina Platensis:
- se normalizeaza schimbul ionic la nivel celular;
- se restabilesc legaturile celulare slabite;
- se stimuleaza anabolismul proteic si metabolismul la nivel celular;
- se obtine actiunea antioxidanta;
- se stimuleaza cresterea si refacerea tesuturilor afec¬tate local - taieturi, rani, cicatrice postoperatorii,tesuturi inflamate, etc;
- se asigura rol antitoxic prin eliminarea toxinelor si a radionuclizilor (protector solar);
- poate fi utilizata dupa tratamentele cu raze X.


Actiuni


Crema SPIRULINA poate fi utilizata si in scopuri terapeutice:
- acnee;
- dermatoze;
- urticarii;
- entorse, edeme, rupturi musculare, etc., ajutand la imbunatatirea performantelor sportive;
- guta si febra musculara prin eliminarea acidului lactic si dezinflamarea tesuturilor;
- incetinirea procesului de imbatranire si uzura celulara."

Eu o folosesc in combinatie cu sapunul mai sus mentionat. Dupa cum am zis, imi usuca tenul uneori, asa ca aici intervine cu brio aceasta crema. Initial mi s-a parut un pic grasa, insa apoi am invatat sa o aplic treptat si in strat mai subtire. O folosesc ca si crema de noapte de obicei, dar am folosit-o si peste zi cand vremea era neprielnica. Pielea luceste un pic imediat dupa aplicare, insa luciul dispare odata ce crema intra in piele.
Desi m-am speriat de culoarea cremei(verde), in timp m-am obisnuit cu ea. Crema are un miros usor medicinal, care se simte un pic si dupa ce crema a fost aplicata- aici intervine subiectivitate, pe mine nu ma deranjeaza,pentru ca imediat dupa ce aplic crema ma bag in pat si dorm, insa e posibil pe alte persoane sa deranjeze. Ca si consistenta, crema este destul de gelatinos-fluida (nu stiu cum sa ma exprim altfel), si trebuie aplicata o cantitate mica de crema pentru a hidrata intreaga fata.
Crema costa 8,50 lei, si se gaseste si ea tot pe site-ul vegis.ro .

Concluzia? De cand am inceput acest "tratament", pot sa spun ca problemele tenului meu s-au mai diminuat, insa nu au disparut de tot. Mentionez ca nu s-a implinit inca luna de cand le folosesc, dar sunt multumita de rezultatul partial. Astept sa vad in continuare ce se va intampla. Pana acum, pot sa declar cu mana pe inima ca nu voi permite sapunului Borax sa lipseasca din arsenalul meu impotriva monstrilor.

Ati folosit pana acum aceste produse? Va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu