Review: Lumiere Mineral Blush

Hello!
M-am culcat iar pe-o ureche in ceea ce priveste review-urile, pentru ca seara vin extrem de obosita de la facultate si nu ma pot gandi decat la somn. Mai intru sa verific mailul, FB-ul, blogul..si apoi somnic. Si cand ma trezesc a doua zi, totul se repeta!
Asa ca acum, din moment ce am prins niste timp liber, voi scrie cateva postari pe care le voi programa, sa numai bata vantul pe blog.

Dar sa revenim la oile noastre!
Va povesteam intr-o postare anterioara despre fondul de ten primit de la Lumiere. Desi am primit variante tester ( in cutiute de fard), am destul produs ca sa imi ajunga o perioada indelungata.
Blushurile arata cam asa ...

Si niste failed swatched arata cam asa(aveam mainile murdare de farduri, si le-am lasat doar pe deget)
Nuantele sunt Sweet Cherub(stanga- sidefat) si Poppy(dreapta-mat).

Si acum sa incepem cu inceputul. 
Nu am crezut ca mi se vor potrivi culorile. Va spun sincer ca nu mai incercasem blushuri in aceste nuante, dar ferice mie- imi vin bine, si chiar am inceput sa folosesc un blush de la Bourjois asemanator cu Sweet Cherub si au devenit blushurile mele zilnice, desi pana acum evitam in mod concret blushurile sidefate- am pori care se cred  Marele Canion si nu vor cu niciun pret sa "dea jos" din greutate.
Desi am fost sceptica, pe parcurs am ajuns sa ne intelegem foarte bine. Culorile sunt pigmentate si rezista o perioada indelungata de timp pe fata, chiar si fara a fi aplicate peste fond de ten. Mai imi place si ca se blenduiesc usor, si daca ai pus prea multa culoare din greseala, poti sa o estompezi usor- am patit asta de cateva ori pana m-am obisnuit cu cat produs sa iau, deoarece dupa cum vedeti ambalajele nu au sita de dozare.

Ce imi place:
- pigmentarea
-culorile placute
-se blenduiesc usor
-rezista
-varietatea mare de nuante ce poate fi gasita pe site

Ce nu imi place:
-ca in cazul oricaror produse minerale- aplicarea messy

Produsele pot fi gasite pe site-ul oficial Lumiere, iar pretul unui blush este de 12$, in ambalaj de 4 grame.
Recomandat? Da, daca aveti ocazia. Nu sunt niste blushuri proaste calitativ, sunt primele blushuri minerale incercate de mine pe o perioada mai lunga. Am mai avut o mostra de la TANF, dar era mult prea inchisa pentru mine.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu