Review: Crema Contur Ochi cu Ulei de Catina si Masline

Astazi continui seria de review-uri pentru produsele primite in cadrul campaniei Trender, din partea celor de la Cosmetic Plant.
Astazi voi vorbi despre Crema Contur Ochi cu ulei de catina si masline, cu efect anticearcan.
Ce spune producatorul?

"Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijeşte pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri împreună cu vitaminele A, E şi pantenol fortifică epiderma fragilă şi contribuie la reducerea progresivă a ridurilor şi a liniilor fine. Peptidele purificate din soia şi orez alături de oxidoreductază şi extractul de albăstrele diminuează cearcănele şi pungile de sub ochi prin îmbunătăţirea microcirculaţiei şi consolidarea ţesutului conjunctiv.Se aplică zilnic dimineaţa şi seara în jurul ochilor pe pielea perfect curată, prin mişcări uşoare de masaj. Pentru demachiere se recomandă laptele demachiant vitaminizant împreună cu loţiunea tonică cu ulei de cătină şi măsline. Crema vitaminizantă de zi şi crema antirid cu ulei de cătină şi măsline completează îngrijirea zilnică, pentru un ten neted, ferm şi catifelat.
- fără parfum, fără coloranţi;
- mirosul şi culoarea specifice uleiului de cătină"



Ce spun eu?
Este o crema foarte buna. Am inlocuit imediat gelul de ochi pe care il foloseam inainte cu aceasta crema si rezultatele nu au ezitat sa apara. Nu ma mai trezeam dimineata cu ochii umflati, pielea este mult mai fina si mai hidratata- un lucru esential in aceasta perioada a anului, mai ales ca imi lacrimeaza ochii des de la frig si aveam de multe ori piele de crocodil in jurul ochilor.  Am folosit crema zilnic de cand am primit-o si pot spune ca efectele in cazul meu au fost vizibile. Cat despre cearcane, pot sa spun ca s-au estompat si ma bucura enorm acest lucru, mai ales ca nu apuc sa dorm atat de mult cat ar fi bine pentru organismul meu.
De obicei aplic crema seara, dupa demachiere, insa in unele zile si in weekend o folosesc si dimineata. Imi place si faptul ca nu imi lasa pleoapele uleioase, ceea ce este valabil si in cazul demachiantului.
Puncte tari
+cantitatea: e imensa, 30 ml pentru o crema de ochi mi se pare foarte mult.
+a little goes a long way: nu e nevoie de foarte mult produs pentru a obtine hidratarea necesara in zona ochilor
+consistenta, nu este nici prea lichida, dar nici prea batoasa sa imi fie greu sa iau crema pe deget
+mirosul
+culoarea- in cazul cremei de ochi, culoarea imi place foarte mult si imi da senzatia ca folosesc o budinca
+chiar face ceea ce promite.
Puncte slabe
-ambalajul- mi-ar fi dorit sa fie intr-un tub, asa m-am obisnuit cu crema de ochi.

Sper ca efectele sa se pastreze si dupa ce incetez sa folosesc crema, desi ma indoiesc ca voi face acest lucru prea curand. Si in plus, cantitatea pe care o am o sa imi ajunga mult timp de acum incolo. Pielea mea va fi fericita cand vine gerul!

Ingrediente:
Aqua, Cetyl alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric triglyceride, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Hydrolyzed rice bran protein, Glycine soja protein, Oxido reductases, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Vitis Vinifera seed oil, Hippophae Rhamnoides oil, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Centaurea Cyanus flower extract, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA.


P.S: Imi cer scuze ca nu am postat si poze cu produsele la ultimele review-uri, insa nu am camera de fotografiat la mine si mereu cand gasesc putin timp sa scriu un review colega mea este plecata cu camera.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu