O surpriza dulce...

... a venit ieri prin curier! Si anume coletul primit de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Deja am testat crema de fata, crema de calcaie cu propolis si balsamul de buze, si imi plac foarte mult!
Balsamul de buze imi place, miroase foarte frumos iar efectele se simt imediat. Nu stiu cat se vor pastra efectele, e in buzunarul meu de cand l-am primit:))
Crema de calcaie... Nu pot sa spun ca ma omor dupa mirosul ei, insa imi place consistenta ei, nu este lichida si asta imi permite sa masez un pic pana intra in piele.
Crema de fata- momentan avem un love-hate relationship, sper sa ma obisnuiesc cu ea pe parcurs pentru ca efectele imi plac. Am folosit-o ca si crema de noapte, pentru ca stiam ca va lasa o pelicula usor unsoaroasa, iar dimineata m-am trezit cu tenul catifelat si neted. Un foaaaarte mare plus! Ce m-a speriat a fost consistenta ei,  insa am timp sa ma obisnuiesc cu ea.
O sa revin cu un review pentru toate produsele de indata ce le voi folosi o perioada, pentru a-mi forma o parere.

Aveti mai jos o poza cu produsele, luata de pe blogul lui Crazy Stuff , pentru ca eu nu am camera de fotografiat, iar a colegei mele nu a mai trecut prin raza mea vizuala de cateva zile.
Pam-pam!



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu