"Siropeli" de-a lungul vremii.

Am fost trezita brutal in aceasta dimineata, si ma doare sufletul cand ma gandesc ca e sambata si puteam sa dorm mai mult si ... noh. Oameni fara bun simt, e tot ce pot sa zic.
Dupa ce m-am trezit, stand in pat incerc sa adorm am realizat ca de-a lungul vremii mi-au fost adresate multe injurii si dulcegarii, si voiam sa vi le prezint pe cele care m-au facut sa rad si/sau sa-mi doresc sa ma duc sa inghit un glont(sau 83475897630).
Numero 1:
"Esti un cal/girafa/paluga" - Dintotdeauna am fost inalta, pentru cei care ma cunosc- am aceeasi inaltime de la vreo 13-14 ani. Sunt un "cal" pentru desteptii din jurul meu. Copil fiind, m-am simtit prost la auzul acestor cuvinte si am inceput sa evit sa ma joc cu alti copchii.

Numero 2:
"Da' de ce ai atatea bube pe tine?" - Alunitele iau nastere prin producerea de pigment de catre anumite celule din corp specializate in acest sens. Atunci am stiut prima data ca nu mai vreau sa traiesc pe aceasta planeta mirobolanta.

Numero 3:
In clasele 5-8, fiind o tanara zbuciumata si nevrotica, am pocnit prima persoana pentru remarca de la Numero 1. Apoi s-a trecut la "aragaz cu 4 ochi"-> ceea ce a dus la o Lestie care refuza sa poarte ochelarii. Acum sunt permanenti. FML.

Numero 4:
Asta e mai recenta, de anu trecut chiar. " De ce nu te-ai dus la Bucuresti la facultate? Oricum esti o sudista..." . Mă-ta = este persoana pe care vreau sa o vad in pungi de plastic, de dinaintea nasterii tale, ca sa evit prezenta ta consumatoare inutila de oxigen. Am venit sa-ti iau tie locul la buget, noh. I honestly hope you don't breed... Oricum esti de-o inteligenta rar intalnita.

Numero 5:
"Sudista proasta". Pam-pam. Si auzisem ca oamenii din Ardeal sunt mai ok. Wow,ce ok sunt. Nu toti, nu zic nu, dar am auzit remarca prin facultate. Am ramas fara cuvinte.

Numero 6:
" Romanco"- Wow, Captain Obvious. Multumesc, fara aceasta informatie n-as fi putut trai. Sunt nascuta si crescuta in Romania, e normal ca sunt romanca. Si sunt mandra de tara mea, dar nu si de oameni incuiati si obtuzi ca voi.

Cam astea ar fi cele care au fost mai constante, si care s-au mentinut. Unele inca le mai aud.
I don't want to live on this planet anymore...



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu