Saptamanile groazei...

Asa numesc eu saptamanile de acomodare cu programul de la facultate. Pentru ca mi se pare extrem de greu sa ma acomodez cu trezitul de dimineata si cu programul de mancat pe fuga. Saptamana aceasta o sa incerc sa revin cu niste review-uri, care sunt in plan de mult timp.
Am foarte mult de lucru pentru facultate, foarte mult de citit si pagini de exercitii de facut ^^ Uneori stau si ma gandesc de ce am ales acest drum cand stiam ce ma asteapta si stiam cat de comoda sunt?... E o intrebare ce va ramane fara raspuns pentru totdeauna.
In alta ordine de idei... am  fost putin dezamagita pentru ca nu am inscrieri la concurs, dar nu vreau sa mai insist pe subiect. Sper doar sa imi fie validat concursul si ca persoanele care s-au inscris si chiar au avut idei bune sa fie premiate.
Acum revin la munca, imediat va trebui sa fug la facultate si ma gandesc cu groaza ca am ore pana la 8.
Voi ce ati mai facut in ultima vreme? Ce review-uri ati dori sa vedeti pe blog? Produse de machiaj sau produse de ingrijire?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu