Review: Bourjois Blush

Astazi vin cu inca un review pentru un blush- am devenit un pic obsedata de blushuri in ultima vreme, si inca sunt in cautarea blushului ideal. Acest blush de la Bourjois si-a facut treaba destul de bine pana acum, si a ajuns sa fie unul din produsele folosite zilnic de mine.
Domnul Rose de Jaspe arata cam asa:

O cutiuta cam mica, eleganta, in culoarea blushului din interior. Daca ati mai vazut farduri Bourjois, au aceeasi dimensiune ca si blushurile.
Si in interior arata cam asa:
Dupa cum se poate observa, l-am cam muncit saracul. Si pe buna dreptate.
Culoarea este ideala pentru tenul meu, nu este foarte intensa. Este o culoare decenta si cuminte,as spune. Desi are si particule de sidef, nu sunt vulgare si nu se observa urat pe fata- ba chiar ofera un "glow" foarte natural si placut.
Rezista destul de bine pe piele, si pentru asta primeste inca o bila alba. La inceput il aplicam cu F80, insa acum il aplic cu mini-kabuki-ul care l-am primit odata cu fondul de ten mineral, pentru ca imi ofera mai multa precizie.
Avem in continuare un failed swatch, pe modelul Lestie.
Dupa cum puteti observa si in swatch, culoarea este destul de pala, insa este ceea ce caut intr-un fard de obraz, deoarece am pielea foarte deschisa la culoare. 

Ce imi place:
-ambalajul
-faptul ca este dotat cu oglinda(chiar daca e mica,e buna pentru retusuri)
-vine si cu pensula(eu nu am vazut asa ceva, cand l-am subtilizat de la a mea sora nu mai avea pensula)
-culoare
-mirosul
-textura( nu este deloc prafos)

Ce nu imi place:
-cantitatea 2,5 grame- mi se pare destul de mic si mereu stau cu frica in san ca se va termina

Per total, sunt foarte incantata de acest blush si vi-l recomand cu mare drag. Gama de culori este foarte variata si sunt sigura ca veti gasi o culoare care sa va placa.

Ca si pret, variaza undeva intre 35-45 de lei(din auzite, nu pot sa va spun sigur pentru ca nu l-am vazut prin magazin.Il puteti gasi la B&B din cate stiu eu, dar sunt sigura ca se gaseste si in alte magazine mari de cosmetice.
Ati folosit vreodata blush de la Bourjois? V-a placut?



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu