Ramble & Preview Septembrie 7

Hello!
Revin prin zona, insa cu o postare de balareala pentru ca simt nevoia sa vorbesc iar colega mea nu este prin zona.
Ma simt complet secatuita de puteri dupa doar o saptamana de facultate si cred ca o sa dureze un pic pana o sa imi intru in ritm. Sunt mai toata ziua plecata, iar cand ajung seara doar beau un  ceai, imi iau vitaminele, verific lista de bloguri si Facebook-ul, dupa care cad lata. Daaaar, nu regret. O vara intreaga am putrezit(literalmente) in casa si nu am facut mai nimic. Am cateva cursuri foarte interesante semestrul acesta, dar cel mai incantata sunt de cursurile de Literatura Comparata- Mitul lui Faust si de Finlandeza Vorbita ( nu stiu cum sa traduc exact, ii zice Puhe Kieli si studiem limba vorbita de oamenii normali, nu limba literara) pentru ca vom avea un proiect care necesita sa urmarim un serial finlandez autentic. Pam-pam, more T.V shows for me to watch!
In alta ordine de idei, am reusit sa racesc si sper sa imi treaca destul de repede. Am inceput iar sa beau foarte multa cafea si sa fumez ca un turcalet, lucru de care nu sunt mandra, dar pe care il practic cu o mandrie inimaginabila. Nu inteleg de ce fac asta. Ascult din ce in ce mai putina muzica si regret ca nu mai am timp pentru tabieturile mele, dar sper sa reusesc sa le strecor prin orarul meu incarcat.
Am multe review-uri de facut, chiar astazi mi-am cumparat o crema de la Cosmetic Plant, cea Antiacnee, si sunt curioasa ce rezultate va avea. Vor mai urma review-uri pentru cateva farduri, fond de ten, o crema coloranta, cateva pensule no name (au ele ceva nume obscur japo-chino-corean, dar eu tot no name le poreclesc) si ma gandesc daca sa mai fac si video reviews sau nu. Nu prea am primit feedback, si ma simt putin descurajata; in plus am si emotii foarte mari in fata camerei si cred ca se observa cat de timorata sunt. Am adunat in schimb 35 de views in 2 zile si eu consider ca este destul de bine.
Urmeaza un giveaway in colaborare cu Cosmetic Plant saptamana care vine. Cand m-am mutat nu am reusit sa indes produsele in bagaj, si nu am vrut sa fac ga-ul pana nu aveam produsele la mine, in Cluj, si cum am tot avut lucruri de carat, le-am lasat in ultima tura. Da, m-am mutat si cu catel si cu purcel la Cluj doar ca sa-mi mananc singura ficatii din cauza facultatii si a orarului. Tineti minte cum va spuneam acum 2 zile ca am o zi libera? Nu mai am nicio zi libera. Luni am un singur curs, marti am de la 4 la 8, miercuri am un singur curs, joi am de la 8 la 8, vineri am de la 10 la 4. In paralel, am foarte mult de lucrat si pe cont propriu pentru ca am senzatia ca nu mai stiu nimic din tot ce am invatat anul trecut si trebuie sa iau caietele la puricat. Din toate bagajele mele, un geamantan mediu a fost plin cu carti si cursuri. Inca nu mi-am adus aici cartile care le am de citit pentru facultate.
Sper ca nu v-am plictisit incredibil, eu o sa merg sa lesin in front cu perna in brate si cu muzica pe fundal. Presimt ca voi dormi pana maine la amiaza, iar daca nu va fi asa, cineva cu siguranta va pieri gratie furiilor mele de femeie cu PMS. Yay!
Va las cu cateva poze a ceea ce va urma pe blog. Un weekend cat mai placut si linistit va doresc!

Blush Giordani
Fard Stila

Duo Miss Sporty


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu