Review: Liz Earle Cleanse and Polish Hot Cloth Cleanser


Bunaaa! O sa va plictisesc un pic cu cateva povesti si complaints si apoi o sa fac un review pe care eu astept de mult timp sa il fac si anume: Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser.
A inceput facultatea si eu deja ma simt terminata dupa numai 3 zile minunate: orarul meu este mai mult decat oboist, pentru ca am majoritatea orelor seara, am o zi cu ore de la 8 la 8 si o zi libera. Sper sa-mi intru in ritm repede. Ma bucur ca m-am reintalnit cu colegii mei pentru ca mi-au lipsit; fiind atat de putini(5 la numar) suntem destul de uniti. Pe langa acestea, mai pregatesc cateva review-uri si vreau sa incep si eu cu “X favourites” din noiembrie pentru ca deja am cateva preferate pe care le folosesc zilnic, mi-am cumparat niste pensule de la un magazine de prin zona si sunt foarte incantata de ele.
Si acuuuum/ And noooow
Review: Liz Earle Cleanse& Polish Hot Cloth Cleanser!

Acesta va fi primul meu review si in engleza si cred ca de acum inainte voi scrie mai multe review-uri in acest fel, pentru ca am observant ca am si cititori din afara Romaniei, si daca exista cineva care nu vorbeste limba romana nu vreau sa se simta marginalizat.  /  This will be my first review in both English and Romanian and I think I will start writing more reviews this way because I have noticed that I also have readers from outside of Romania and I do not want them to feel left out, in case they don’t speak Romanian.
Prima impresie m-a lasat cu zambetul pe buze: produsul a venit ambalat foarte frumos si imi pare rau ca nu am ambalajul cu mine, dar cred ca ati mai vazut pe alte bloguri cum vine ambalat produsul.  Cand a venit coletul eu nu eram acasa, asa ca mama si-a bagat nasul si ea m-a sunat sa ma anunte cat de frumos a venit ambalat si cat de incantata e si ea de ambalaj. In pachet am avut pe langa setul format din produs+2 prosopele+port-fard si o scrisoare scrisa de mana (din nou, wow si +++++ pentru PR-ul lor si pentru relatia cu clientii),un catalog cu produse,o lista de preturi si cateva pliante. Din pacate, nici pe acestea nu le am cu mine, deoarece atunci cand m-am mutat mi-am luat doar strictul necesar.   /   The first encounter with the product left me with a smile: the product came in a beautiful package and I’m sorry I do not have it with me, but I am sure you have seen on other blogs how it was wrapped. When the package arrived I wasn’t home and my mom stuck her nose in and called me to tell me how impressed she was with the packaging. Along with the product set I have also received a hand-written letter ( again, wow and +++++ for their PR and their relationship with their clients), a catalogue with all of their products, a price list and some flyers. Unfortunately, I do not have them with me because when I moved I only took the most important things with me.
Am folosit produsul cat de des am putut si pot sa spun ca m-a ajutat foarte mult si m-a scapat de cosuri si de micile umflaturi care le mai aveam pe fata, mi-a curatat porii si dupa ce folosesc acest produs machiajul se aplica mult mai usor si mai uniform. Ce imi place cel mai mult la acest produs este faptul ca el chiar face ce zice: mi-am putut curate machiajul complet doar cu ajutorul lui, inclusive rimelul si nu am avut nicio senzatie de discomfort la nivelul ochilor. Pot sa spun sincer ca imi place si  sunt sigura ca voi plange cand se va termina. Ce imi place la acest produs:
-mirosul(mentolat,proaspat)
-consistenta: e nevoie de foarte putin produs pentru a curata intreaga fata
-ambalajul: imi place ca are pompita de dozare.
Ce nu imi place la acest produs:
-ambalajul: faptul ca ambalajul este opac si nu pot vedea cat produs mi-a mai ramas este un inconvenient pentru mine, dar avand in vedere ca produsul isi face treaba chiar foarte bine, acest aspect nu ma deranjeaza.    /      I have used this product as often as possible I can say that I has helped me get rid of zits and the small bumps I had on my face, it has cleaned my pores and after using it the make-up applies easier than usual. What I like most about this product is the fact that it actually does what it says: I could easily clean my make-up by using just one product, including mascare si my eyes did not feel any discomfort at all. I can honestly say that I like this product and I am sure I will cry when I finish it. What I like about this product:
-the smell(minty,fresh)
-consistency: a little goes a long way
-package: I like that fact that it has a pump.
What I don’t like about this product:
-package: the fact that the package is opaque and I cannot see how much product I have left is inconvenient for me, but seeing that the product is extremely good, this aspect does not bother me at all.
Mai jos aveti si un clip cu un review in engleza. / Below there is a video with a review completely in English.

* Produsul a fost primit spre testare/ The product was sent to me for review purpose.
Disclaimer: Parerea exprimata in acest review este sincera si onesta;  nu am fost influentata in formarea parerii despre acest produs decat de efectele reale ale acestuia. / Disclaimer: The opinion presented in this review is sincere and honest; I was  influenced in forming my opinion about this product only by the results obtained.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu