Castigatoare Cosmetic Plant

Salut.
Am revenit cu castigatoarele consursului organizat in colaborare cu Cosmetic Plant prin care 2 dintre voi vor primi spre testare cate un set format din : demachiant, lotiune tonica si crema de maini.
Am fost un pic trista sa vad ca am doar 38 de inscrieri la final, iar pana maine nu cred ca as mai fi primit multe intrari in concurs. 
Trebuie sa va anunt ca din motive personale: de maine pana miercuri inclusiv sunt efectiv lipita de facultate si nu voi avea timp de internet, voi fi si plecata din oras cu facultatea si am foarte mult de munca, de tradus, de exersat, de repetat. Am decis sa postez castigatoarele cu cateva ore mai devreme decat initial- voiam sa fac acest post in cursul zilei de maine, dar nu mai am pauza. Sper sa nu va suparati pe mine si sa ma intelegi.
In alta ordine de idei, random.org si List randomizer nu au mai avut probleme astazi si am putut extrage castigatoarele fara niciun impediment. 

Felicitari shown0245 & Alexandra. Am verificat lista de 2 ori si am numai o Alexandra inscrisa.(Numele afisate sunt numele din GFC) Astept un mail de la voi in maxim 48 de ore cu datele de contact(adresa,telefon) pe adresa lestie.blog@gmail.com, altfel voi fi nevoita sa aleg alte castigatoare.
Daca aveti bunavointa, dupa ce folositi produsele poate reveniti cu un review pe care sa il public pe blog.
Restul fetelor, nu fiti suparate! Vor mai urma concursuri pe blog.
O seara cat mai frumoasa va doresc.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu