Review: PureTouch Minerals

Hello!
Incep aceasta saptamana cu un review pentru cateva produse minerale primite din partea celor de la PureTouch, si anume: fond de ten, fard si un primer. Am primit 2 farduri( London Fog si Mangosteen) impreuna cu un mini Airbrush Primer, un fond de ten in nuanta Whipped Cream si o mostra de fond de ten nuanta Millky Vanilla. Si un mini-kabuki care este adorabil si numai bun de luat in portfard in vacanta!Produsele le puteti vedea in poza de mai jos. Trebuie sa imi cer scuze inca de la inceput pentru calitatea execrabila a pozelor, voi reveni cu unele mai normale si mai clare, insa momentan colega mea este plecata din oras iar eu nu am camera de fotografiat si am apelat la micul si pricajitul meu Nokia.

O sa incep sa vorbesc despre fondul de ten. Am primit 2 nuante foarte deschise, pentru ca am pielea foarte alba, si le-am folosit alternativ ca sa incerc sa vad daca exista vreo diferenta intre nuante. Ei bine, ea exista, insa numai in cutie pentru ca pe tenul meu nu se vede ca as purta ceva. Se adapteaza culorii tenului si acesta este lucrul care imi place cel mai mult la acest fond de ten. Nu se observa ca as avea ceva "tencuit" pe fata, lasa un aspect foarte natural- unul din multe lucrurile bune care le auzisem despre fondul de ten mineral. Am fost foarte fericita pentru ca am avut ocazia sa incerc si fondul de ten in varianta minerala, desi perioada este un pic neprielnica- tenul meu se usuca foarte tare momentan, nu stiu de ce, si acest lucru ma impiedica un pic sa folosesc acest fond de ten momentan. Am sa incerc sa folosesc o crema un pic mai grasa,si sa aplic fondul de ten peste-poate voi obtine rezultate mai bune.
Ce imi place la acest fond de ten:
  •  aspectul natural
  • culoarea se adapteaza tenului
  • aplicare foarte usoara- dau cu pensula pe fata et voila!
  • nu imi astupa porii
  • nu mi-a provocat eruptii ale pielii sau alte probleme
  • cand l-am  folosit am avut senzatia ca mai imi disparusera din cosuri, iar singurul produs nou in rutina mea era acest fond de ten
  • ajutat cu un primer, rezista si 12+ ore pe fata(testat- am avut intr-o zi ore de la 8 la 8 si am folosit fondul de ten)
  • tenul ramane foarte catifelat
  • aspect mat al pielii&absoarbe sebumul- de fiecare data cand am folosit acest fond de ten, nu am avut probleme cu luciul pielii.
Ce nu imi place la acest fond de ten:
  • aplicarea este un pic messy- simt ca fac multa mizerie cand folosesc fondul de ten
  • e problematic de folosit in perioada rece a anului- tenult trebuie hidratat foarte bine, altfel arata ciudat ( la sfarsitul unei zile lungi, fruntea mea arata un pic ciudat, fondul de ten se stransese)
  • daca se intampla cumva sa atinga vreun material negru il coloreaza instantaneu
  • acoperirea nu este foarte mare, sau poate folosesc eu prea putin fond de ten si il intind prea bine.
Per ansamblu, este un produs foarte bun si il recomand in special persoanelor  cu ten mixt sau gras, cel mult normal. Pe un ten uscat nu stiu cat de frumos s-ar comporta.( Eu am tenul mixt)
Il gasiti pe site la pretul de 49 RON, saaau puteti cumpara kitul First Try Kit la pretul de 12 RON, in care veti primi 4 mostre de fond de ten + un mini kabuki.


O sa continui sa vorbesc despre primerul Airbrush Primer, care impreuna cu fondul de ten fac o echipa exceptionala. Nu am reusit sa surprind cu aparatul telefonului un swatch al produsului, insa este o pudra alba care pe fata nu  se observa, este transparent. Creeaza o baza foarte buna pentru fondul de ten(l-am folosit doar impreuna cu fondul de ten mineral), acesta se aplica mai bine si rezista mai mult. Pot sa spun ca singurul inconvenient al produsului pe care il am eu este faptul ca este varianta mini- cand se va termina cu siguranta voi plange, pentru ca il consider indispensabil acum, mai ales daca vreau sa folosesc fond de ten mineral. Nu l-am testat cu alt fond de ten peste, pentru ca in mod normal nu simt nevoia de primer. Cum am mai spus si un pic mai devreme-> fond de ten mineral+Airbrush Primer= love at first use. 
Il puteti gasi pe site la pretul de 52 de lei.


La sfarsit voi vorbi despre cele 2 farduri, si aume London Fog si Mangosteen. Eu mai am in trusa de machiaj 2 farduri mineral de la TANF, cumparate la reducere, insa culorile lor un pic inchise m-au impiedicat sa le folosesc prea des- in plus, mi-am ales si 2 nuante mai greu de asortat: un verde marin inchis si un bleumarin inchis.
Mangosteen este un maro-roscat mat pe care il folosesc mai mult pentru a crea umbre sau pentru crease, insa si pe pleoapa arata foarte frumos. L-am folosit in combinatie cu mai multe culori si imi place faptul ca este pigmentat si ca rezista si fara pimer ( intr-o dimineata am uitat sa ma dau cu primer).
Londong Fog... aici povestea se incheaga un pic pentru ca aceasta culoare nu pot sa o descriu, este culoarea vantului turbat! Este un gri combinat cu mov si cu argintiu, si din aceasta combinatie a reiesit un fard care este si usor sidefat, ideal de purtat pe zi. Imi place faptul ca imi lumineaza privirea, in special in zilele cu ore interminabile cand nici 5 (da,5) cafele nu ma ajuta sa ma simt om.
Ambele culori sunt frumoase si ma bucur ca le pot combina intre ele si sa transform un look de zi intr-un look de seara. Imi pare rau ca nu am reusit sa surprind adevarata intensitate si culoare a fardurilor, dar sper sa revin cat mai repede posibil cu o completare a articolului cu poze mai detaliate si care sa reflecte culorile asa cum sunt ele. I did my best so far.
Ce imi place la aceste farduri:
  • ambalajul- imi place ca vin in aceeasi "cutiuta", ca sa zic asa. Cand am de plecat undeva pentru 2-3 zile, doar bag in trusa cutiuta si arunc si o pensula-doua si am terminat cu tot balciul.
  • culorile: sunt pigmentate,nu stau sa dau cu pensula de 50 de ori ca sa obtin culoarea din cutiuta. Sincer, mi se par un pic mai pigmentate decat verdele pe care il detin de la TANF. Then again, poate am nimerit si eu un lot prost.
  • nu imi cad de pe pensula si nu ma trezesc cu fard/sclipici pe toata fata.
  • cu un primer, rezista mult si bine
  • e nevoie de putin fard pentru a obtine o culoare uniforma.
Ce nu imi place la aceste farduri:
  • ca si in cazul fondului de ten, aplicarea messy
  • nu am nici altceva de obiectat. 

Fardurile le puteti achizitiona de pe site, fie in set de 3(cum am primit eu)- pentru pretul de 39 RON(iti poti alege singura nuantele, sau poti alege dintre seturile gata pregatite sa fie folosite, cu preturi cuprinse intre 49 RON si 53 RON.; sau le puteti achizitiona si individual pentru preturi cuprinse intre 9 RON si 20 RON.

Si mai am si pensula mini-kabuki, care am folosit-o in aplicarea fondului de ten. Mi-a placut ca nu a pierdut nici-un fir de par la spalare si ca s-a uscat rapid. La fel ca in cazul fardurilor, este usor de transportat si ideala in cazul de luat cu mine in vacante, fie ele lungi sau scurte. Nu stiu cat va rezista in timp, mai ales ca are la activ utilizare zilnica din momentul in care am primit produsele(exceptie facand zilele in care am stat inchisa in casa sa invat sau sa vegetez).

Deasemenea, mai gasiti pe site blushuri, primere,veils,rujuri si pensule, asa ca va invitat sa dati click AICI si poate o sa va atraga ceva. 
Disclaimer:Produsele au fost primite spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si onesta;  nu am fost influentata in formarea parerii despre acest produs decat de efectele reale ale acestuia.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu