Review: Fard Farmasi.

Hello!
Va scriu din minunatul si inghetatul Cluj,ca de obicei. Acum vreo 2 ore erau -6 grade, iar eu am cursuri seara, respectiv de la 4 la 8. Oh happy day! 
Insa, am prins putin timp liber pana mi se face mancarea si am zis sa va prezint un fard Farmasi, singurul pe care il detin de altfel si (daca nu ma insel si nu ma lasa memoria) singurul produs pe care il detin de la aceasta firma. Acesta se numeste Farmasi Soft Touch Single Eyeshadow si este nuanta 187.
Este o nuanta frumoasa de kaki pe care o port destul de des, in special cand nu stiu cu ce culoare sa ma machiez sau cum sa imi asortez machiajul cu hainele, iar fardul, pun la ochi, cuplez cu putin negru et voila! Make up is ready! In cutie arata cam asa...
Stiu ca nu pare foarte muncit si folosit, dar va rog sa ma credeti pe cuvant cand va spun ca cel putin o luna l-am folosit zi de zi din lipsa de inspiratie. Nu e nevoie de foarte mult produs pentru a obtine culoarea din cutie, insa daca doriti o culoare mai intensa e nevoie de 2, eventual 3 aplicari ( de exemplu pentru un machiaj de seara).
Imi pare rau ca a mea camera nu doreste sa fie prietenoasa si nu a surprins exact culoarea fardului. Este un kaki foarte frumos, usor sidefat cu unele subtonuri de maro-oliv. Sper ca l-am descris bine.
Imi place ambalajul, desi  vine cu un aplicator mai mult decat inutil si inutilizabil. Din ce am auzit, nu ar fi foarte piperat ca pret un fard Farmasi, insa nu am ajuns pe la niciun stand pana acum si nu stiu sa va spun cat costa. Pe site pretul afisat este de 9 lei, insa vad ca au schimbat si culorile si ambalajul, deci eu am o editie ceva mai veche. Per ansamblu, raportul calitate-pret este cat de cat ok, insa de banii aceia imi pot cumpara un fard Miss Sporty care mie personal imi place mai mult si mi se pare mai calitativ.
Mai jos aveti un swatch ar fardului, insa cum am precizat si mai devreme, camera mea nu a fost prea prietenoasa cu mine.
In data de 20 voi anunta castigatoarele Cosmetic Plant, asa ca mai aveti inca timp sa va inscrieti. Va astept cu mare drag. 



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu