Sunt si eu trenderita!

Yup-yup-yup! Astazi mi-a sosit coletul de la Trender cu cele 3 produse Cosmetic Plant. Dupa o scurta discutie la telefon cu domnul dela curier, ma intalnesc cu el in centru, iau pachetul,semnez gratios si ne luam la revedere. Aici incepe poezia mea, caci mergand agale pe strada cu coletul in brate, m-am decis sa-l si atac si sa-l desfac. In public. Pe trecerea de pietoni. Deh... Cand Lestie nu mai are rabdare, Lestie nu mai are rabdare :D. Desfac coletul, scot hartiile-citesc incantata, studiez brosura CP, apoi studiez un pic produsele si purced spre casa. Acum sunt acasa si va scriu in graba, pentru ca trebuie sa fug din nou, dar am vrut sa impartasesc cu voi aceste mici detalii!  Imi cer scuze pentru calitatea proasta a pozelor, camera este la colega mea iar eu nu am decat telefonul la indemana- nu e tocmai performant domnul, dar isi face treaba.

Stiu ca v-am promis niste review-uri si incerc sa ma tin de cuvant, insa facultatea si stresul incep deja sa isi spuna cuvantul. Deja am cursuri de cate  3-4 pagini de tradus de pe o zi pe alta,plus gramatica, plus exercitii, plus carti de citit. Of, studentie, dulce studentie. O sa incerc sa imi aranjez un program care sa includa si ore de studiu, si ora/ore rezervate pentru blog.
O zi cat mai faina sa aveti, aici e tare mohorat.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu