Vreau sa ma prezint...

Eu sunt Lestie. Lestie pentru tot si totul pentru Lestie. De fel si de neam, ma cam numesc Sabina, dar nu-mi place numele.
Imi place sa citesc, pretuiesc cartile mai mult decat orice. Iubesc pisicile si unicornii, dar mai mult pisicile. Imi plac si caii islandezi. Sunt bondoci si flocosi (suna dubios,asa-i?).  Mi-e frica de paianjenii, dar imi plac tarantulele. Am avut o pisica 13 ani, a murit si mi-am sudat-o de corp(metaforic vorbind). Vreau un gecko sau un cameleon, au priviri dubioase si cred ca ne-am intelege de minune.
Din principiu parintii m-au lasat sa fac ce vrea muschiul meu. Si am cateva piercing-uri, am un tatuaj cu o pisica si parul meu este de cele mai multe ori colorat cat mai turbat. Am posedat toate culorile in par, si regret un pic.
Ascult muzica depresiva, muzica ce induce stari de visare, muzica electronica turbata si multa muzica din anii '80.
Nu pot sa dorm singura in pat; am in permanenta o pisica de plus cu mine.
Imi place sa merg pe munte, desi in viata de zi cu zi sunt o lenesa ordinara si prefer sa mor de sete decat sa beau apa si sa am nevoie apoi sa merg la toaleta.
Si mai imi place sa ma machiez. Pac-pac, pow-wow. Lestie be pretty ! Imi place stilul pin-up, dar il consider un pic bold pentru mine.
Sunt ca monstruletul din Cronicile Spiderwick- gimme honey/sugar/sweets/candy and I'll be nice. Dar in mod normal nu prea iti dai seama daca am nervi, pentru ca tac. De ce am scris postarea asta? Nu stiu :)
Eu sunt Lestie.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu