Review: Miss Sporty & Maybelline Eyeshadows

Hello,
E o dupamiaza insorita de duminica iar eu procrastinez. Si cum sa procrastinez mai bine decat cu un review? Astazi va voi prezenta un duo eyeshadow de la Miss Sporty- nuanta Hawaii si un single eyeshadow de la Maybelline ExpertWear Mono- nuanta Spring green. Am ales sa le prezint impreuna deoarece fardul de la Miss Sporty este un dupe perfect pentru cel de la  Maybelline, insa mult mai rezistent si mai pigmentat.

Acestea sunt fardurile.  Si acum o sa incep cu ce imi place si ce nu imi place la fiecare.
Miss Sporty:
+ sunt foarte pigmentate
+nu sunt prafoase
+rezista destul de bine, chiar si fara primer
+nu este necesar mult fard pentru a obtine culoarea din cutie
+ambalajul este dintr-un plastic relativ sanatos- a fost scapat pe jos de cateva ori si nu a patit nimic
+pretul- am platit 7 lei pentru 2 culori 
- nu stiu ce se intampla dar am inceput sa nu mai gasesc produse Miss Sporty
- gama de culori mi se pare un pic limitata.

Maybelline:
+ambalajul, imi place foarte mult forma cutiei
-prafos
-nu rezista chiar asa de bine,decat cu un primer
- culoarea nu este foarte pigmentata
-pretul este destul de piperat : 15+ ron
Desi fardului de la Maybelline i-am gasit multe minusuri, l-am folosit mult timp, insa nu m-a satisfacut niciodata complet. Imi cadea pe fata, pe vremea cand il foloseam nu stiam  ce-i aia primer si dupa 2 ore aveam doar o dunga de fard in pliul pleoapei( ceea ce ma enerva enorm). Cu un primer insa rezista foarte bine, dar cum am gasit varianta Miss Sporty, prefer sa il utilizez pe acela. Pretul este mult mai bun, si primesc si 2 farduri intr-o singura cutiuta- mi se pare foarte util atunci cand pleci intr-o excursie de 2-3 zile; iti iei un duo, un rimel,fdt,blush,2 pensule-BAM.  Ready to party! 
Eu cel putin asa fac.
Eu as recomanda fardul de la Miss Sporty, pentru ca mi se par calitative la pretul lor, pentru o suma modica( costa mai putin decat un quad ELF, dar am observat ca multa lume se plange de ele) primesti 2 farduri care rezista si fara primer, si cu primer.
Cred ca daca mai gasesc vreodata prin magazin vreun duo Miss Sporty o sa-mi achizitionez un duo pe nuante de maro, nu am asa ceva si mi-ar folosi intr-o expeditie prin alt oras. Si chiar si alte produse de la ei, pentru ca mi se par foarte calitative pentru pretul lor. Mult timp am folosit fondul de ten So Matte si inca il consider un fond de ten bun. Desi are doar 3 nuante disponibile, nr. 1 mi se potriveste perfect, comparativ cu fondul de ten So Clear- nuanta 1 de acolo ma face sa arata ca o domnisoara prost bronzata la solar ^^. 
Pana data aviatoare, eu ma duc sa-mi fac o cafea-doua-trei si sa ma apuc de invatat. Ii bai de nu fac asta.



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu