Noutati de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj

Hello!

Ce mai faceti? Incet-incet revin si eu pe blog, deoarece am terminat facultatea si acum imi permit si eu putina relaxare. Intr-un final sunt si eu absolventa, si intru in randurile clasei muncitoare. 
Stiu ca am neglijat blogul, in special in ultimele 2 luni, insa examenele si licenta au venit si m-au cotropit fizic si psihic si efectiv nu aveam timp sa mai fac nimic altceva. 

Astazi, ca sa mai indulcesc un pic revenirea mea in lumea virtuala, as dori sa va prezint noutatile de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, si anume noile balsamuri si masti de par.
Sa vedem ce spune producatorul despre noile produse:

"Balsamul si masca pentru par Apidermin®

Balsamul si masca regeneranta pentru par Apidermin rasfata si stimuleaza cresterea parului fragil, 
agresat chimic, intarindu-l de la radacina la varf. Ingredientele active, laptisorul de matca, bio keratina si 
ceramidele fac din balsamul si masca Apidermin un cocktail de vitamine, enzime si proteine pentru scalp 
si firul de par. Laptisorul de matca stimuleaza cresterea firului de par si regenerarea pielii capului, in 
timp ce ceramidele redau elasticititatea naturala. 

Balsamul si masca pentru par Apidermaliv®

Balsamul si masca ultranutritiva pentru par Apidermaliv se adreseaza parului uscat sau devitalizat, 
hranindu-l in profunzime. Laptisorul de matca, bio keratina, uleiul de masline, untul de shea sunt 
ingrediente ce hranesc si redau elasticitatea parului prevenind despicarea varfurilor. Parul hranit in 
profunzime isi recapata supletea. 

Balsamul si masca pentru par Floramin®

Rasfatul apicosmetic pentru par Floramin®, adresat parului uscat, reuneste hidratarea profunda a mierii
cu proprietatile reparatoare ale bio keratinei si actiunea de intarire a D-Panthenolului. Mierea de 
salcam, bogata in nutrienti dar si antioxidanti, hraneste firul de par in profunzime pentru ca apoi sa
sigileze ingredientele active in structura parului, mentinand firul de par hranit o perioada mai lunga de 
timp. 

Balsamul si masca pentru par Floral®

Balsamul si masca fortifianta pentru par Floral au un efect de intarire atat asupra parului cat si asupra 
radacinilor. Ingredientele active: propolisul, bio keratina si uleiul de ricin trateaza firul de par si scalpul. 
Proprietatile antibacteriene, antifungice si antimicotice ale propolisului fac din balsamul si masca Floral 
un tratament pentru parul si scalpul cu probleme."

Voi ce parere aveti? Ati incercat pana acum produsele lor? Eu tot ce am incercat pana acum mi-a facut o parere o foarte buna, si sunt curioasa cum sunt aceste produse.

Produsele sunt disponibile in magazinul online, AICI, la pretul de 11.5 ron, respectiv 17 ron.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu