TAG: Pacatele mortale ale frumusetii

Am furat acest tag de la Andreea, pentru ca mi s-a parut foarte interesant si potrivit pentru aceast dimineata de sambata. Am terminat cu examenele si ma simt foarte relaxata si visatoare acum.


1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?
Hm... cel mai ieftin produs... Cred ca este  un blush Ruby Rose, care imi place foarte mult. Si mai am si cateva oje Golden Rose. Cel mai scump produs al meu... este kitul de sprancene Anastasia Beverly Hills.

2. Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relaÈ›ie de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
 
Ma tot gandesc si nu reusesc sa-mi dau seama daca am vreun produs pe care il iubesc si il urasc in acelasi timp. Poate mai dau sa urasc unele produse cand incep sa se termine. Cel mai greu mi-a fost sa gasesc o pudra care sa-mi satisfaca toate hachitele.

3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală? 
Am doua cutiute cu balsam de buze de la Oriflame care miros demential (ciocolata amara si caramel).

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei? Crema de corp.
5. Mândrie - Ce produs îți dă mai multă încredere în sine? Fondul de ten si rimelul (nu ma pot decide asupra unuia singur)
6. Râvnă - Ce atribute găseÈ™ti foarte atragatoate la sexul opus? 
Desi o sa sune un pic a cliseu si un pic a ipocrizie- inteligenta. Nu-mi place cand efectiv nu am ce discuta cu persoana de langa mine.

7. Invidie - Ce produse È›i-ar plăcea că primeÈ™ti cadou? 
Un parfum sau un ruj rosu, pentru ca de ceva vreme tot tind sa-mi cumpar un ruj rosu,si nu ma lasa sufletul meu de copil.

Dau mai departe tagul tuturor fetelor care vor sa il faca.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu