Review: Balsam de buze Apidava

Hello,
Intr-un final am terminat de tot cu sesiunea... Am fost la o marire de nota si mi-am dat si restanta, acum nu-mi ramane decat sa astept rezultatele si sa sper la ce e mai bun.
Dupa o seara petrecuta in oras si 2 drumuri prin vremea neprietenoasa de afara, am ajuns acasa cu buzele sub forma de desert, asa ca vreau sa va povestesc despre inca un remediu care l-am gasit pentru aceasta situatie- balsamul de buze cu miere si ceara de albine de la Apidava.

Cel mai mult imi place la acest balsam de buze faptul ca le hidrateaza si nu se mai simt crapaturile. Eu il aplic cat de des pot, de obicei prin casa, deoarece este un pic inconvenient modul de aplicare. Pentru momentele cand nu sunt in casa, am alte 2 balsamuri de buze care il completeaza pe acesta. Hidratarea se mentine, si pot sa spun sincer ca de cand am inceput sa folosesc acest balsam de buze, nu mai am probleme chiar atat de mari, dar sunt inca acolo problemele- iarna mi se usuca buzele ingrozitor si orice as face, oricat m-as hidrata, tot se crapa si imi sangereaza. De ceva vreme, doar se usuca foarte tare, insa nu mi s-au mai crapat atat de urat ca inainte. Eu "dau vina" pe acest balsam de buze pentru imbunatatirea pe care o vad asupra buzelor mele.
Mirosul nu este chiar ceea ce asteptam ,insa este placut si m-am obisnuit cu el. Ca si textura, seamana un pic cu crema de galbenele, insa este mult mai gras si acest lucru nu poate decat sa ma bucure.
Singurul inconvenient pe care il gasesc la acest balsam de buze este faptul ca trebuie sa-mi bag degetele in borcanas ca sa il pot folosi, prin urmare nu il pot tine dupa mine si sa-l reaplic de cate ori simt nevoia.

Recomandat? Da, pentru ca hidrateaza buzele foarte bine si contine ingrediente naturale.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu