Review: Apidava- Crema hidratanta de corp

Hello!
Ce mai faceti? Eu am prins putin timp, intre invatat si hoinarit, si am zis sa va vorbesc despre un produs care m-a facut sa imi schimb rutina.
Nu o sa mint, eu nu folosesc crema de corp... Poate mai folosesc uneori, din an in paste, dar de cele mai multe ori omit sa folosesc. Nu am timp, uit, ma apuc sa fac altceva si apoi nu mai revin la crema. De curand insa, am primit din partea celor de la Apidava cateva produse spre testare, printre care si aceasta crema. Si pentru ca mirosul ei m-a cucerit, m-am decis sa imi ies din rutina si sa incep sa o folosesc cat mai des posibil.
Si uite asa, draga de Lestie foloseste crema de corp zilnic.
Crema vine ambalata intr-o cutie, si arata cam asa.


Crema are o consistenta usoara,  este un pic mai densa decat o lotiune de corp. Odata aplicata, intra destul de repede in piele. Mi-a luat ceva pana m-am obisnuit cu ea, initial aveam senzatia ca imi va ramane pielea lipicioasa, insa m-am inselat. Se absoarbe complet in piele si ma pot imbraca la cateva minute dupa ce aplic crema, fara sa am vreo grija ca se vor lipi hainele de piele sau ca se vor pata.
Culoarea cremei imi aminteste de laptele cu scortisoara, iar mirosul este pur si simplu delicios. Prima reactie a mea si a colegelor mele, atunci cand am desfacut cutia de crema, a fost sa luam o lingurita si sa gustam. Dar totusi, mai in gluma, mai in serios, mirosul cremei este unul foarte placut,discret si se mentine pe pielea mea.  Inainte sa ies din casa o folosesc si pe post de crema de maini, si parca pielea nu mi se mai usuca atat de tare.
Recomand cu toata increderea aceasta crema, mai ales in sezonul rece. Pentru ca hidrateaza pielea, iar folosita in mod constant, eu am observat o imbunatatire a pielii mele si voi continua sa folosesc aceasta crema de corp, pentru ca acum mi-am intrat in ritm.

Ce imi place la acest produs:
-ambalajul (si eticheta si ambalajul in sine, pentru crema de corp consider ca asa o pot "doza" mai bine)
-mirosul & consistenta
-faptul ca se mentine hidratarea
-nu lasa pielea lipicioasa
-ingredientele: miere,ceara,propolis- nu au cum sa faca rau pielii.

Ce nu imi place la acest produs:
                  -

Si daca vreti sa aflati mai multe despre produsele Apidava, sa vedeti intreaga gama de produse sau chiar sa va achizitionati anumite produse, ii puteti gasi la "Sarbatoarea Mierii", in Blaj, in 22 si 23 martie.

Ati folosit vreun produs Apidava? V-a placut? Va tenteaza sa le incercati?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu