Review: Lentile de contact Pinky Paradise

Hello,
V-am promis acum ceva vreme review-uri pentru 2 perechi de lentile de contact. Prima pereche despre care voi vorbi a fost primita din partea celor de la PinkyParadise.com. Nu stiam ce culoare de lentile voi primi, asa ca a fost o surpriza pana cand am desfacut pachetul. Lentilele sunt albastre, si in cutie arata cam asa:

(scuzati calitatea proasta a pozei, am uitat sa le fotografiez in cutiuta cand am avut aparat la indemana)

Sunt foarte usor de utilizat, desi mi-au dat de furca prima data cand am incercat sa mi le pun pe ochi, si mai apoi cand a fost sa le scot, insa intre timp m-am obisnuit. 
Aflate "in functiune", lentilele arata foarte bine, imi place ca nu dau aspectul acela ieftin sau de ochi de plastic.  Arata foarte natural si nici nu se simt pe ochi. Puncte bonus pentru faptul ca sunt suficient de "solide" cat sa nu isi schimbe forma cand incerc sa le pun.


Desi se vede si culoarea ochilor mei, acest aspect nu ma deranjeaza. Mi-as fi dorit sa se vada un pic mai intens nuanta de albastru, insa e foarte satisfacator si placut si rezultatul pe care il obtin cand folosesc aceste lentile.

Ce imi place?
-se aplica usor si se scot la fel de usor, odata ce te-ai obisnuit
-nu imi irita ochii
-nu se simt
-au o culoare placuta
- maresc diametrul irisului, insa nu dramatic de mult- o bila foarte mare.

Ce nu imi place?
- mi-as fi dorit ca nuanta de albastru sa fie un pic mai intensa

Si acum, am o surpriza pentru voi. Daca vreti sa faceti o comanda pe site, puteti folosi codul beautyboutiqque si veti primi:
-o cutie de lentile cu model de animalut gratuit pentru fiecare pereche cumparata(am uitat sa o fotografiez pe a mea)
- un cadou surpriza
Vestea cea buna, este ca acest cod nu expira, deci il puteti folosi oricand! :D Iar pe site gasiti peste 600 de modele de lentile, intr-o varietate mare de culori, asa ca va recomand sa aruncati o privire. Poate gasiti ceva ce va tenteaza.

Voi ati purtat vreodata lentile de contact? Va tenteaza?
Nu uitati sa va consultati medicul oftalmolog inainte de a va procura o pereche de lentile, pentru a evita eventualele probleme ce ar putea fi cauzate de acestea.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu