Guest Post: Ralu si secretele ei despre scrub.

Hello,
Deoarece eu sunt putin presata de timp din cauza examenelor, prietena mea Ralu s-a oferit sa impartaseasca cu voi cateva din secretele ei pentru o piele catifelata. Sunt sigura ca le stiti, dar eu apreciez gestul ei de a ma ajuta.

"Dragele mele, din lipsa acuta de rabdare si bani, aleg de multe ori sa imi prepar tot soiul de masti, in propriu-mi barlog…

Ador sa am pielea catifelata, asa ca mereu dau cu cate-un scrub pe ea, de ma-nrosesc ca o dracoaica!
Scrubul cu cafea, probabil cunoscut de toata lumea, eu il prepar cam asa:
  • cafea macina sau zat – e tot una, ideea ar fi sa nu strici cafeaua
  • miere de albine – cam o lingura
  • ulei de masline - cam jumătate de lingura
Le amestec putin si fug repede la dus! Mierea e delicoasa pentru piele, mai ales ca e un purificator natural! Eu masez pielea bine de tot, apoi incerc sa las putina vreme mierea sa actioneze.
Alt scrub incercat de mine, dupa ce m-am saturat sa miros ca o cafetiera, a fost acesta:
  • faina de griÅŸ – dupa ochi…
  • faina de malai – dupa ochi, adica fiecare dupa cum crede
  • smantana grasa
  • miere de albine

Cand am miere, pun in orice! Ideea cu combinatia de faina de griÅŸ si cea de malai e ca particulele fainei de griÅŸ sunt fine si completeaza perfect malaiul. Grija doar sa nu frecati prea mult, riscati sa va luati pielea cu totul! Masati usor si circular pe piele, atat pe corp cat si pe fata. Delicat, ca niste adevarate printese!

Sarea grunjoasa poate fi de asemenea folosita, amestecata cu putin ulei de masline, miere, sau ambele. Daca optati pentru sare, pregatiti compozitia si folositi-o cat mai repede pentru a nu lasa sarea sa se dizolve in castronas, ci pe pielea voastra. Masati pana la dizolvare si apoi lasati un timp scurt ca sodiul din sare sa actionere.

Un astfel de rasfat va curata eficient pielea la suprafata si o lasa extrem de fina, dar destul de uscata! Aplicati musai apoi crema hidratanta, sau un timpul dusului, aplicati ulei de masline (turnati cu masura in podul palmei si apoi ungeti pe corp) si apoi clatiti cu apa; ce ramane se absoarbe, iar pielea capata un luciu mediteranean.

Asadar, dragelor, va doresc o piele radianta si fina ca matasea!"

V-a placut postarea? Vreti sa o mai aveti pe Ralu ca si "invitata" pe blog? Astept parerile voastre, si despre articol, dar si despre efectul scruburilor.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu