Ce am mai primit in ultima vreme

Hello,
 Din pacate, timpul nu imi permite momentan sa postez pe blog, dar vreau sa va arat ce am mai primit in ultima vreme- cateva produse carora urmeaza sa le fac review-uri cat de curand.

Din partea celor de la Lush am primit 3 produse:
-un lip tint roz cu irizatii aurii, care imi place la nebunie. Mi-au dat un pic de furca bombonelele care erau pe el, dar am reusit sa le anihilez.

- un spumant de baie solid, pe care deja l-am incercat si miroase divin. Un punct in plus, face apa roz:D
- si un sapun pe care doar l-am mirosit, dar abia astept sa il incerc

Din partea celor de la Bio-Cosmetics, am primit un tus, un rimel si o pudra minerala de la Benecos.



Iar din partea celor de la Apidava, am primit cateva bunatati dulci si cateva mostre, despre care abia astept sa va povestesc!




Pana acum, crema de corp si sapunul cu miere si propolis sunt preferatele mele.

Pentru care produs ati vrea sa vedeti review prima data? Voi ce v-ati mai luat in ultima vreme?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu