Anita Shreve- Valurile Iubirii

De curand am fost si eu acceptata in cadrul campaniei vALLuntar - initiata de Grupul Editorial ALL, o campanie ce promoveaza lectura, si in schimbul recenziilor scrise, se aduna "minute" ce vor fi petrecute in folosul comunitatii. Fiecare recenzie inseamna 15 minute de voluntariat, iar fiecare comentariu pertinent primit la postare valoareaza inca 3 minute de voluntariat, asa ca daca nu v-am plictisit inca si veti dori sa cititi prima mea recenzie, va astept cu drag la sectiunea de comentarii sa va spuneti parerea.

(poza este preluata de pe site-ul all.ro)

Cartea pe care mi-o alesesem eu initial nu a fost pe stoc, insa Loredana a fost foarte draguta si mi-a recomandat o alta carte asemanatoare celei alese de mine, si anumite "Valurile iubirii" de Anita Shreve. 
Povestea se centreaza pe Sydney, o tanara vaduva care a trecut deja prin experienta a 2 casnicii ratate. Ea vine ca tutore pentru fiica unei familii ce isi petrece verile intr-o casa aflata pe malul marii. Naratiunea se misca destul de lent, sunt foarte multe descrieri si in permanenta am avut senzatia de "lectura fluida", pentru ca apa este o prezenta constanta in aceasta carte. 
Pe masura ce actiunea progreseaza , aflam din ce in ce mai multe despre problemele familiei pentru care lucreaza Sydney, si intre ea si unul dintre fiii cuplului se naste o oarecare idila. Dar mai multe nu vreau sa va spun despre subiectul cartii, pentru ca nu vreau sa va stric supriza.
Este o lectura usoara, potrivita unei zile mai lenese. Nu este o carte complicata, cititorul "aluneca" printre pagini si este introdus in mijlocul evenimentelor. Desi initial scriitoarea pastreaza o oarecare distanta fata de cititor, pe parcurs acesta este integrat si incepe sa se simta mai aproape de personaje, stilul devine mai personal. 
Singurul lucru deranjat la aceasta carte mi s-a parut numele personajului principal- Sydney. Devenise atat de repetitiv incat la un momentdat il constientizam ca pe un semn de punctuatie, dar in afara de acest aspect, mi-a placut cartea- a fost relaxanta.
Voi ati citit aceasta carte? Va tenteaza sa o cititi?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu