Review: Spumant de baie solid Lush

Hello,
Azi m-am simtit foarte lenesa si desi aveam planuri mari, mi-am petrecut toata ziua in pat incercand sa vizionez un film. Intr-un tarziu, m-am decis ca vreau sa va vorbesc despre un spumant de baie solid de la Lush, pe numele lui "Pop in the bath".

Descriere oficiala:
"Un spumant vegan hidratant, relaxant ce te scapa de stresul si grijile acumulate in timpul zilei. Are acelas parfum ca gelul de dus "the olive branch", si chiar o parte din ingredientele acestuia. Uleiul de mandarine fresh te va destinde, estenta din flori de portocal iti va reda linistea sufleteasca."
Pot sa spun  ca initial m-a cucerit mirosul acestui produs. De cum am deschis coletul nu m-am mai putut desparti de produse si mereu le tineam in preajma sa le mai miros un pic.Dar nici aspectul lui nu lasa de dorit. Mi-a placut culoarea, dar si modelul pe care il are. Imediat m-am pus pe treaba si am zis ca trebuie neaparat sa incerc acest produs.
Am folosit instructiunile si l-am tinut sub jetul de apa ca sa se dizolve. Apa a devenit roz, iar spuma era destul de bogata si "pufoasa". M-am simtit foarte relaxata si m-am bucurat ca toata baia mea se umpluse de mirosul acestui spumant de baie, miros care a ramas si pe pielea mea si s-a simtit si dupa baie.

Ingrediente:
"Bicarbonat de sodiuCrema de tartarSodium Lauret SulfatLauril betainaParfumCocamide DEABergamota - uleiLamaie - uleiPortocale - Esenta din floriMandarine - ulei de mandarineLimonenLinaloolHydroxycitronellalGardenie - Extract"

Pretul acestuia este de 21,80 de lei.

Il recomand? Cu siguranta. Toate meritam un rasfat din cand in cand.

*toate informatiile despre produs sunt preluate de pe site-ul oficial Lush*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu