Ce am primit de ziua mea

Hello!

Ce mai faceti? Recent a fost ziua mea si deoarece am primit cateva mai multe cadouri am zis sa le impartasesc si cu voi si sa le dedic o postare cu primele impresii, pentru ca sunt si cateva produse cosmetice. Mie imi place intotdeauna sa citesc postari in genul asta sau sa ma uit la clipuri pe Youtube pe aceasta tema, asa ca sa-i dam drumul.

Pe partea de cosmetice, mi-am marit colectia cu:
-2 farduri Colourpop, nuantele Sequin si Drift. Sunt superbe amandoua si chiar nu seamana cu niciun alt fard din colectia mea
- un ruj lichid mat Colourpop, nuanta Kapow. Cand l-am purtat am primit numai complimente, asa ca nu pot decat sa ma bucur
- un fard mono Urban Decay, nuanta Busted. Imi place foarte mult, deja l-am purtat si cu siguranta o sa-l mai port. Merge de minune combinat cu fardul meu auriu de la Colourpop
- 2 creioane 24/7 de la Urban Decay, nuantele West si Smoke.
- Beauty Blender. Nimic mai mult de zis.
- o mini pudra bronzanta Hoola- imi doream de mult timp sa o incerc, asa ca a picat la fix. Am purtat-o deja si mi-au fost facute complimente. That's what you get for having beauty blogger friends.
Am mai primit si un set de 4 perechi de cercei care seamana cu ce port eu de obicei, asa ca abia astept sa se mai incalzeasca un pic si sa ii port; si 2 parfumuri:
- Lady Gaga Fame, care este unul din parfumurile mele preferate
- Katy Perry Purr- cred ca a fost sticla de vina, insa si parfumul imi place foarte mult. Insa sticla in forma de pisica, de culoare mov, m-a cucerit pe loc. Cu siguranta o sa ramana mult timp in biblioteca mea, ca decor.


Am primit si un pulover si un tricou mai crop top, ambele in culori inchise si mai largute. Nu am purtat niciodata in viata mea un crop top, insa sper sa am curajul cu acesta- nu e chiar un crop top clasic, este doar o bluza mai scurta insa simt ca ar arata super cu o fusta cu talie inalta, si am cateva. Boxa portabila imi doream de mult pentru ca imi place sa zac in cada si sa ascult muzica- are si o agatatoare, si de obicei o pun atarnata de dulapiorul din baie si imi vad de citit (cea mai mare placere a mea cand fac baie este sa citesc in cada, tin minte ca sora mea facea asta). Capul de pisica este de fapt un tote bag cu bulinute, l-am primit de la o prietena veche de-a mea si cu siguranta osa fie purtat mult de tot- stie cat de mult imi plac. Bulina roz este un balsam de buze cu vaselina, care a picat la fix, pentru ca eram foarte racita de ziua mea si mi se cojeau si nasul si buzele.


Si am mai primit o lumanare parfumata,un ceas de perete in forma de bufnita si o cana cu o pisica bosumflata, care ma reprezinta mai mult decat ar trebui.
Am mai primit si dulciuri, 2 bilete la concerte inainte de ziua mea, dar cel mai mult apreciez faptul ca am fost alaturi de cei dragi mie de ziua mea. Va multumesc tuturor pentru cadourile primite, pentru prietenia voastra si va iubesc. Mult. Din adancul sufletului meu, unde ninge mereu. Nu stau sa scriu numele tuturor, va stiti cine sunteti, poate si voi stiti o parte din squad-ul meu, daca pot sa zic asa. Dar sa stiti ca va iubesc si astept cu nerabdare sa vad ce facem si anul asta.
Sper sa avem cu totii parte de un an minunat, in care sa ne indeplinim toate visele. Eu imi doresc sa creasca acest blog cat mai frumos si sa ma tin de treaba de data asta si sa nu ma mai las pe tanjeala. Va multumesc mult si voua, tuturor care ati ramas pe fir desi am fost disparuta atat de mult timp.
PS: O sa inaugurez si o sectiune de calatorii anul acesta, sper sa va placa.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu