Treat yourself- Ianuarie 2017

Hello!

Deja a trecut prima luna din 2017 si nu imi vine sa cred ca timpul trece atat de repede. Ma simt de parca as fi clipit si puf- imediat e Februarie.
Articolul de astazi are nevoie de un pic de background story: acum multi ani, o Sabina adolescentina a iesit in oras la suc si a cunoscut mai multi oameni, printre care si tovarasa Simina. Fetele au crescut, liceul l-au absolvit si la facultate au plecat; Simina ceva mai devreme decat Sabina, si mai aproape de casa, asa ca Sabina a vizitat-o in weekenduri pana sa plece si ea la facultate, peste mari si tari(sau cel putin asa parea, pentru ca era lung drumul cu trenul). Si uite asa fetele s-au indepartat, insa viata le-a adus in acelasi oras din nou, asa ca au reluat legatura. Fast-forward in prezent, eu si Simina vorbim din nou, insa nu zilnic, pentru ca este un adult responsabil care lucreaza mult. Zilele noastre de nastere sunt destul de apropiate, si cum nu apucam sa ne vedem prea des am decis sa ne serbam old school asa ca ne-am cinstit cu niste mancare, un desert si o vorba buna.


Am ales cate ceva din meniul Domino's Pizza si ne-am pus pe treaba(a se citi pe mancat). Fericirea n-are chipul nimanui, fericirea sta in mancare. Punct.
Ne-am ales fiecare cate o salata si o pizza half-half(este o pizza medie 2 in 1), iar ca desert am ales amandoua cate un sufleu de ciocolata. Am mai avut si un cheesy bread pe care l-am impartit, ca nu cumva sa para salata prea sanatoasa.

Mancare a venit la timp si a fost foarte gustoasa. Nu mai mancasem pizza de la Domino's la noi si am ramas placut impresionata, sau mai bine zis, am potolit foames de lup pe care o aveam in noi. Salata mi s-a parut bine echilibrata, nici Simina nu a avut de comentat; eu am avut salata italiana iar ea pe cea Caesar. Pentru pizza, eu am ales sa combin doua optiuni vegetariene, iar Simina a combinat Diavola cu Quattro Formaggi.



Insa cireasa de pe tort a fost desertul. In ciuda faptului ca eu nu sunt fana ciocolata am zis sa ascult sfatul tovarasei si sa imi iau si eu acelasi desert. Daca exteriorul era crocant si prima data cand am infipt lingura s-a auzit acel sunet minunat, crispy, interiorul prajiturii era moale, insa nu lichid. A fost minunat si a ajuns pe lista mea de dorinte in ceea ce priveste cheat days, pentru ca mi-am propus sa mananc mai sanatos anul acesta.

In concluzie, Domino's Pizza a fost o alegere excelenta pentru a ne rasfata un pic dupa o zi lunga de lucru. As mai comanda? Cu siguranta.
Declar deschis sezonul #treatyourself2017! Si pentru mai multe poze dar si alte update-uri, ma puteti urmari si pe Instagram.

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii: