Throwback Thursday: The Body Shop exfoliantul de corp Pinita Colada

Cand ne gandim la ingrijirea corpului in general ne gandim la curatarea si la hidratarea pielii, insa nu trebuie sa uitam ca in procesul de curatare al pielii intra si exfolierea, iar despre asta vreau sa vorbim astazi, mai exact, despre exfolient de corp Pinita Colada de la The Body Shop.


Cred ca deja v-ati saturat sa ma auziti vorbind despre The Body Shop, am prezentat deja destul de multe produse ale lor, insa pe cuvant de nu imi plac enorm de mult. Sunt cateva produse din gamele permanente care imi plac enorm de mult, cum ar fi untul de corp cu cocos, gelurile de dus cu grepfruit si cu cocos, insa in ultima vreme am avut doar produse din gamele de sezon. 
Pe acest exfoliant am pus mana cand a aparut gama, de teama sa nu dispara. Mi-as fi dorit foarte mult sa aduca din nou gama Virgin Mojito, insa si aroma de ananas si cocos a fost pe placul meu.

Este un exfoliant destul de delicat as zice eu, destul de diferit fata de exfoliantul lor cu zahar, asa cum zice si numele este un exfoliant mai cremos.Particulele exfoliante erau destul de mici, asemanatoare cu nisipul as zice eu. Nefiind un produs pentru uz zilnic, s-a consumat destul de greu, insa am simtit nevoia sa folosesc ceva mai mult produs pentru tot corpul si acest lucru ar fi un punct in minus din partea mea. Pe perioada verii mi s-a parut perfect pentru a-mi exfolia picioarele inainte de epilare. 
Mirosul este unul foarte delicios, mai ca iti vine sa il mananci. Nu ma duce pe mine cu gandul la Pina Colada, insa ma duce cu gandul la o pahar mare de smoothie si imi ploua in gura doar cand ma gandesc.
Pretul unui exfoliant The Body Shop se invarte intre 69-98 de lei, in functie de colectie (pentru gama permanenta si pentru colectiile de sezon, gama Spa are un pret mai mare), iar recipientul contine 250 de grame de produs.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu